Wintec sadel

jhs

Trådstartare
Jag har en Wintec sadel!!!! :love:
Stropparna på den är väldigt sletna!!!Måste lagas.
Men....är det någon här som vet någon som lagar Wintec sadlar!?! :confused: :confused: :confused:
Helst någon som kan omkring Skåne!!! :bow:
Hoppas att ni har många tips att ge!!!!! :banana: :bump:
 
du kan nog lämna in den till "vilken sadelmakare som helst", och byta stropparna (då lär det bli till läder)
 
Jag har försökt med ett par olika sadelmakare och dom vill inte "laga" min Wintec. :confused:
 
Skulle jag kunna få reda på deras firma namn och kanske till och med deras tele nr? :)
Jag bor i Kristianstad, så det är inte så långt här i från!
 
Det fixade min skomakare. Fast så bor jag mitt i mörkaste småland, och där är folk inte så knussliga utan tar det jobb dom får.
 

Liknande trådar

L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 068
Senast: LiviaFilippa
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 107
Senast: LiviaFilippa
·
Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
823
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 665
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp