Wizards Unite

Jag var ute o spelade rätt länge förut men blir ju nästan lite stressad ibland över hur många confoundables det finns. 😂

Inte riktigt fattat fortressen än men spelade till nivå/rum/vad det nu är 5, men klarade inte mer själv just där o då i alla fall.

Har tyvärr inget växthus i närheten men tänkte hoppas att det finns på jobbet. :)

Ett ”problem” är att jag tycker det är roligare med ar igång men känner mig så dum när jag går själv. 😂
 
Jag skaffade nu precis, bor dock i obygden och är för trött av bad för att orka gå någonstans. Men kul! Gjorde ett halvtappert försök med Pokémon Go förra året, det här hoppas jag är roligare!
 
Hur tusan lyckas ni hitta ickeupptagna användarnamn? Har provat över 20 nu och alla är upptagna. :arghh:
 
Trist att man måste ha Facebook eller Google-konto för att kunna skapa ett konto :( jag har inget av det och vet inte om jag vill skaffa något heller?
 
Jag har laddat ner det nu! I sommar borde jag kunna ha roligt med det, om jag förstår mig på det. :D Min vänkod är: 887983402068 Jag har skickat förfrågan till några. :idea: Blankablankebo heter jag :rofl:
 
Trist att man måste ha Facebook eller Google-konto för att kunna skapa ett konto :( jag har inget av det och vet inte om jag vill skaffa något heller?
Google-konto är ju enkelt att skaffa och inget du behöver använda utöver spelet? Det är ju i princip en mailadress, om du inte väljer att använda den till annat.
 
Jag spelar på svenska, men får inte striderna i forten att fungera. Jag lyckas inte göra någon skada på min motståndare. ”Kikarsiktet” sitter som klistrat i övre delen av fönstret och går inte att dra nedåt. Suck!
 
Jag laddade ner spelet igår kväll och testat lite idag. Vad jag kunde se verkar det finnas mycket i närområdet med byggnader och så.

Hamnade även i en strid i min lägenhet mot en kentaur. Lyckades inte attackera honom över huvudtaget, så blev dödad i min egna hall. Antingen något fel eller så missförstod jag hur det hela fungerar. Försvar gick bra men annars lyckades jag inte alls.
 
Jag skaffade idag, men bor i obygden så det är sådär skojsigt här ute... Men, får ta mig in till någon lekpark med kidsen snart så jag kan spela lite :D

Hjoggwarts heter jag om någon vill lägga till, 8268 9128 3966
 
Laddade ner för en stund sedan, verkar kul men just nu är jag för lat för att bege mig ut. :D Har lyckats kravla mig upp till lvl 4 iallafall.
 
Spelat större delen idag och va bara ett stort frågetecken de första timmarna! :D Det börjar släppa och jag har iaf koll på några av grejerna och förstår på ett ungefär vad det går ut på. Besökt både inns, fortresses och greenhouses. Duellerat lite och det var betydligt enklare när man väl fattade vad man skulle göra!! :angel::angel:

Hade iaf skojigt idag och tänkte ta mig ut lite i hemma trakterna imorrn. Kom nästan upp i lvl 8. Va lite väl mycket dialog och läsande i början så det kändes rörigt, skippar fortfarande majoriteten av det.

Vilket språk spelar ni på? Jag kan inte prata/läsa/diskutera HP på svenska så va tvungen att ändra. Blir mycket bättre på engelska enligt mig.

Min vän kod är: 4506 8421 5432 om nån känner för att lägga till mig, lägger till de i tråden också.
 
Bestämde mig för att ladda ner och testa, jag heter Cheshirekatten (samma som ett av mina konton på PoGo) och min vänkod är 6622 0036 57 66
 
Spelat större delen idag och va bara ett stort frågetecken de första timmarna! :D Det börjar släppa och jag har iaf koll på några av grejerna och förstår på ett ungefär vad det går ut på. Besökt både inns, fortresses och greenhouses. Duellerat lite och det var betydligt enklare när man väl fattade vad man skulle göra!! :angel::angel:

Hade iaf skojigt idag och tänkte ta mig ut lite i hemma trakterna imorrn. Kom nästan upp i lvl 8. Va lite väl mycket dialog och läsande i början så det kändes rörigt, skippar fortfarande majoriteten av det.

Vilket språk spelar ni på? Jag kan inte prata/läsa/diskutera HP på svenska så va tvungen att ändra. Blir mycket bättre på engelska enligt mig.

Min vän kod är: 4506 8421 5432 om nån känner för att lägga till mig, lägger till de i tråden också.

Jag var också tvungen att byta till engelska. HP funkar inte på svenska för mig. :)

Lägger till dig (Lazertomte)!
 
Klart ett problem att bo i obygden 😂 väldigt mycket grönt och inget mer. Men i morgon ska jag till stan så jag får väl hoppas att det finns mer där! Under semestern ska vi ut i Sverige så det kan bli roligt!
 
Ett ”problem” är att jag tycker det är roligare med ar igång men känner mig så dum när jag går själv. 😂

Som någon som aldrig spelat pokemon förstod jag inte förrens det var för sent att man inte kan gå runt och rikta mobilen mot folk hur som helst utan att provocera... :o :o

Ett gäng unga killar på torget jag gått till (hade huuuuuur mycket grejer som helst :love: ) trodde jag filmade dem och gillade det uppenbarligen inte så de kastade ägg på mig... :meh: Nu var de som tur var hemskt dåliga skyttar, så av de kanske 7 ägg de kastade totalt träffade bara en, och den studsade av mig för att krossas mot marken istället. :p
När de komma tillbaka och började kasta från sina cyklar spelade jag från inifrån hemköp istället...

What did I do?! :D:pO_o
 
Jag spelar på svenska, men får inte striderna i forten att fungera. Jag lyckas inte göra någon skada på min motståndare. ”Kikarsiktet” sitter som klistrat i övre delen av fönstret och går inte att dra nedåt. Suck!

Nej så störigt! Funkar för mig, när jag väl fattade att man skulle dra den till rätt punkt haha. :D
 

Liknande trådar

Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 258
Senast: skogaliten
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 500
Senast: Grazing
·
  • Artikel
Dagbok Min hyresvärd är en idiot IGEN! Han har höjt hyran med 5,9% trots att det står på hyresgästföreningens hemsida att hyresvärdarna får...
Svar
12
· Visningar
1 264
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 295
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldfasanerna
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp