Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur tusan lyckas ni hitta ickeupptagna användarnamn? Har provat över 20 nu och alla är upptagna.![]()
Google-konto är ju enkelt att skaffa och inget du behöver använda utöver spelet? Det är ju i princip en mailadress, om du inte väljer att använda den till annat.Trist att man måste ha Facebook eller Google-konto för att kunna skapa ett kontojag har inget av det och vet inte om jag vill skaffa något heller?
Spelat större delen idag och va bara ett stort frågetecken de första timmarna!Det börjar släppa och jag har iaf koll på några av grejerna och förstår på ett ungefär vad det går ut på. Besökt både inns, fortresses och greenhouses. Duellerat lite och det var betydligt enklare när man väl fattade vad man skulle göra!!
Hade iaf skojigt idag och tänkte ta mig ut lite i hemma trakterna imorrn. Kom nästan upp i lvl 8. Va lite väl mycket dialog och läsande i början så det kändes rörigt, skippar fortfarande majoriteten av det.
Vilket språk spelar ni på? Jag kan inte prata/läsa/diskutera HP på svenska så va tvungen att ändra. Blir mycket bättre på engelska enligt mig.
Min vän kod är: 4506 8421 5432 om nån känner för att lägga till mig, lägger till de i tråden också.
Nej det går inte! Spelade med syrran som hade svenska och jag fattade inte vad hon pratade om!Jag var också tvungen att byta till engelska. HP funkar inte på svenska för mig.
Lägger till dig (Lazertomte)!
Ett ”problem” är att jag tycker det är roligare med ar igång men känner mig så dum när jag går själv.![]()
Jag spelar på svenska, men får inte striderna i forten att fungera. Jag lyckas inte göra någon skada på min motståndare. ”Kikarsiktet” sitter som klistrat i övre delen av fönstret och går inte att dra nedåt. Suck!