Wizards Unite

Jag har knatat upp till level 5 men är fortfarande inte helt med på vad jag faktiskt gör :p Men tänker att det löser sig med tiden, som det gjort med PoGo
 
Har laddat ner nu, inte hunnit gå någonstans pga mitt i natten ;) har friend code 3943 9263 3218 om någon vill lägga till!
 
Jag har börjat! Har inte varit i närheten av något fort ännu, men spelar på och tycker att det är skoj även om jag inte riktigt fattar allt :D

Min vänkod är 8039 7896 0826!
 
För mig blir det väldigt trist när jag är hemma, finns ingenting här omkring, men dottern är biten och åker nu in till stan för att gå med sina kompisar och spela. Motion och social på en och samma gång! :D
 
Laddade ner i söndags och är snart lvl 11, tyckte det verkade rörigt framförallt i menyerna osv i början men nu har det släppt. Nu vill jag bara åka hem så jag kan skörda min sådd i växthuset :D
Kan inte med att spela på svenska, det blev så konstigt. Blev väldigt glad när jag insåg att det gick att ändra.

Vänkod är 4935 8671 0161 om någon känner sig manad :up:
 
Jag harvar också på. Det är klart en nackdel att bo i skogen, växthus har jag inte sett till. Jag har ett världshus på 2 km avstånd och i korsningen dit brukar det finnas lite ofyndigheter men det är typ det också. Så det går väl långsamt framåt för mig, men vem har bråttom? (Jo jag, varför bor jag inte i stan?!)
 
Jag har inte riktigt förstått hur växthusen fungerar, nån som kan förklara?
Man kan dels ”skörda” växter som finns där för att få ingredienser. En gång var 5e mim precis som värdshusen. Sen kan man också plantera frön i en kruka som folk sedan kan hjälpa till med för att maxa skörden.

Solklart? :angel:
 
Jag har lagt till alla i tråden, min vänkod är 7654 3759 9293 om nån vill lägga till :)

Jag har inget alls i närheten utan får ta mig ner till centrum ca 2-3 km för att hitta något alls. Men jag har hittat lite grejer och samlat ihop lite flyttnycklar i alla fall! Level 5 hittills.
 
Jag har lagt till alla i tråden, min vänkod är 7654 3759 9293 om nån vill lägga till :)

Jag har inget alls i närheten utan får ta mig ner till centrum ca 2-3 km för att hitta något alls. Men jag har hittat lite grejer och samlat ihop lite flyttnycklar i alla fall! Level 5 hittills.
Lägger till dig!
 

Liknande trådar

Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 258
Senast: skogaliten
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 500
Senast: Grazing
·
  • Artikel
Dagbok Min hyresvärd är en idiot IGEN! Han har höjt hyran med 5,9% trots att det står på hyresgästföreningens hemsida att hyresvärdarna får...
Svar
12
· Visningar
1 263
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 287
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundhantering
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp