Wizards Unite

Jag går väldigt upp och ner i mitt spelande beroende på vad jag gör om dagarna. När jag sitter hemma och jobbar/pluggar så finns det typ inget att göra, här är dött område. ;) Men åker jag tåg till skolan så hinner jag med mycket istället! Tack och lov för att de har börjat logga allt man rör sig, inte bara när spelet är igång! :D

Håller med! På väg till skolan kan jag göra en hel del. Här hemma ute på landet finns ingenting. Mitt spelande varierar. Tycker det är oerhört stressat med alla event som heeeeeeela tiden är - såpass att jag pausar mellan alla event och bara kör event typ. För vill ändå ha sakerna då som annars går förlorat. Men det drabbar ju "det vanliga" i spelet, så att jag knappt fångar sådant. Tycker de borde göra mycket färre antal event och istället engagera sig i det vardagliga, ge nya bilder där att hitta osv :)
 

Liknande trådar

Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 205
Senast: skogaliten
·
Fritid Någon som kan ge tips om en bra notsamling med kända och lättspelade låtar för piano? Jag spelade piano i några år som barn men var...
2
Svar
26
· Visningar
1 162
Senast: warg
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 187
Senast: Nixehen
·
Juridik & Ekonomi Nu hoppas jag kunna få lite vägledning. Jag bor i hyreslägenhet där det görs ändringar i ventilationen. Det är utomstående...
15 16 17
Svar
330
· Visningar
15 467
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Hiss och diss del 5
  • Varför finns Israel?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp