Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu även på androidJag kunde ta hem den till min iPhone nyss(inte tidigare idag dock) men min vän med android har det inte tillgängligt än.
Min vänkod är 7440 4589 1245 för den som känner sig manad![]()
Jag hittar inte appen alls, bara en app som heter Wizards GO app men det verkar bara vara en guide eller?
Ja!Eller ah, heter den Harry Potter: Wizards Unite ?
Wizards go är fel app.Fattar noll, jag hittar den om jag går in på google play på datorn men inte på mobilen.![]()
Wizards go är fel app.
Alltså näe, verkar vara min telefon som vägrar. Står att den inte är kompatibel fast den finns med på listan över telefoner som ska vara kompatibla.
Kan hitta att hämta på företagsmobilen men det är en iPhone, spelar jag på den och sen lämnar tillbaka den till företaget i framtiden lär jag förlora allt.
![]()
Alltså näe, verkar vara min telefon som vägrar. Står att den inte är kompatibel fast den finns med på listan över telefoner som ska vara kompatibla.
Kan hitta att hämta på företagsmobilen men det är en iPhone, spelar jag på den och sen lämnar tillbaka den till företaget i framtiden lär jag förlora allt.
![]()