Woho *glad*

Meibla

Trådstartare
Jag har fått tebax mina råttor av mitt ex. :D Efter 1 års kämpande för att få hem dom så är dom äntligen här :bow: :love: Visserligen är en del av dom väldigt gamla nu, tre stycken fyller 3 år iår så dom kommer nog inte finnas kvar sålänge till :cry:
Men nu är mina älsklingar iaf hemma :bump: :banana:

bah, å nu funkar ju naturligtvis inte digitalkameran men bilder kommer sen nångång
 
Sv: Woho *glad*

Nu är allt äntligen som vanligt igen. Fast måste erkänna att d blev trångt med alla burar :crazy: Nåja.. ska nog få ordning på det oxå :D
 

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 186
Senast: Nixehen
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag jobbar vidare med att förbättra min hälsa, och jag måste säga att det går stadigt framåt! :) Sen min stresskrasch 2008 har jag mått...
Svar
0
· Visningar
417
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
4 876
Anläggning Nu är det på G. Det ska bli ett murat stall med måtten 7*14, med murade mellanväggar, dörrar och fronter är inte valt ännu. Byggnaden...
Svar
1
· Visningar
951
Senast: bejkonfis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp