Bukefalos 28 år!

Word hjälp!

Okej kära buke ni måste hjälpa mig! :p



Om man har ett word dokument framför sig så trycker man på format. Sedan på bakrund. Och sedan på fyllningseffekter och sedan väljer man förvald. Sedan väljer man tex "tidig solnedgång".

När man trycker OK sedan blir det i ett sådant där stort format, hur får man det i vanligt format? Om man sedan trycker på förstoringsglaset så försvinner färgen och det blir bara vitt. Hur får man färgen att stanna kvar där :S?

Behöver hjälp med detta nu, hoppas någon förstår :angel:



Kan tillägga att jag har typ word 97 eller något liknande :p
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har läst mycket här och tycker att det verkar finnas många kloka människor här. Hoppas nu på att kunna få stöd och råd i hur jag ska...
Svar
18
· Visningar
4 536
Senast: Milosari
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 452
Senast: QueenLilith
·
Hoppning Hej! Jag har inte hoppat direkt regelbundet sen vår hopp-läromästare togs bort akut för säkert 8-9 år sedan. Med henne tränade och...
Svar
4
· Visningar
1 652
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 702
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp