Bukefalos 28 år!

Sv: Wordfeud

Jo, jag får också felmeddelande och tips om att uppdatera till senaste versionen. Antar att servrarna är överbelastade?
 
Sv: Wordfeud

Kan säkert vara det, skulle tro användarantalet ökat rätt kraftigt.

Skönt att veta att det inte bara är mig det trasslar för... :)
 
Sv: Wordfeud

Skall ladda ner det till min smartphone tänkte jag :) Men är gratisvarianten den "rätta"? Så man kan adda folk tänkte jag :D Och kan man spela mot folk med iphone?
 
Sv: Wordfeud

Gratisvarianten funkar, men du får rätt ofta reklam efter du har lagt ett ord.
Tror man kan spela både mot iPhone och Android!?
 
Sv: Wordfeud

Bonusrutor

DL – Double Letter, du får dubbel poäng mot vad din bokstavsbricka visar.

TL – Triple Letter, du får trippel poäng mot vad din bokstavsbricka visar.

DW – Double Word, du får dubbla poäng mot vad den totala poängen på ordet är.

TW – Triple Word, du får trippel poäng mot vad den totala poängen på ordet är.
 
Sv: Wordfeud

*kl

Men hur många konsonanter kan man få??? Jag har inte sett många vokaler ikväll... jag klumpar mest bara ihop en massa små ord runt befintliga vokaler och gör det förmodligen hopplöst för mina medspelare att hitta nånstans att fästa orden... :D
 
Sv: Wordfeud

*kl

Men hur många konsonanter kan man få??? Jag har inte sett många vokaler ikväll... jag klumpar mest bara ihop en massa små ord runt befintliga vokaler och gör det förmodligen hopplöst för mina medspelare att hitta nånstans att fästa orden... :D

Det är för att JAG har alla vokalerna. Och BARA vokalerna. Sällan spelat så kasst som nu..
 
Sv: Wordfeud

*KL*

Det är grymt irriterande spela Wordfeud om man är van spela alfapet/betapet. WF godkänner ju alla möjliga spännande böjningar och ord - och nekar en hel del som 'ska' godkännas.

Jag lär mig nog, men än är jag för intrimmad i 'det är inte tillåtet' - och sen inser man att 'jaså, det var det' när den andra lägger. Bäst hittills tycker jag 'zebras' är - den önskar jag att jag kommit på själv ;P
 

Liknande trådar

Tjatter Tyckte att det behövdes en sådan. Vad ska ni äta? Pyntar ni på något speciellt sätt hemma? Vad ska ni göra? Vad ska ni ha på er? Hur...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
10 474
Senast: Habina
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 729
Senast: Lobelia
·
IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
902
Senast: Mint
·
Fritid Någon som kan ge tips om en bra notsamling med kända och lättspelade låtar för piano? Jag spelade piano i några år som barn men var...
2
Svar
26
· Visningar
1 236
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp