Bukefalos 28 år!

Sv: Wordfeud

Då skulle du sett när jag lyckades klämma in "oboernas" i värsta trängseln häromdagen. Det gav poäng! :)

Men lika arg blev jag när den inte godkände "tutte"?? :devil:
 
Sv: Wordfeud

Den godkännde inte padda (eller nån variant, dvs varken padda som i djuret, eller paddad som när man 'stoppad saker mjukare') heller den dumme f*n..
 
Sv: Wordfeud

Haha, ja, det är så jobbigt när man hittat ett perfekt ord och får avslag på det. Och måste börja om från scratch.

Gud, jag tror jag håller på att bli beroende av det lilla spelet... :D
 
Sv: Wordfeud

*kl*
Jag heter Ninnurur där också. Bra med ett konstigt nick :angel: Utmana mig gärna! Jag spelar när jag ammar :D
 
Sv: Wordfeud

Den godkännde inte padda (eller nån variant, dvs varken padda som i djuret, eller paddad som när man 'stoppad saker mjukare') heller den dumme f*n..

Uppdatering: jag hade jätteläge på just padda ikväll, men med dig i minnet så visste jag ju direkt att det inte skulle gå. Fick nåt värdelöst ord på två bokstäver istället. :mad:
 
Sv: Wordfeud

namn på mytologiska väsen gick inte heller, sådanadär typiska korsordsord dessutom *fnys* har nog löst för mkt korsord..

jeriath finns jag som..
 
Senast ändrad:
Sv: Wordfeud

*kl*

Är lite nöjd med AZUR med trippelbokstav på Z och trippelord på hela ordet...
 
Sv: Wordfeud

Snyggt! Jag får bara konsonanter. Jag menar, jag vet ju vad lchf är, men inte wordfeuden inte.. det hade passat perfekt, flera gånger!
 
Sv: Wordfeud

*KL*

Det är grymt irriterande spela Wordfeud om man är van spela alfapet/betapet. WF godkänner ju alla möjliga spännande böjningar och ord - och nekar en hel del som 'ska' godkännas.

Jag lär mig nog, men än är jag för intrimmad i 'det är inte tillåtet' - och sen inser man att 'jaså, det var det' när den andra lägger. Bäst hittills tycker jag 'zebras' är - den önskar jag att jag kommit på själv ;P


HAha jag provade många varianter innan den godkände den böjningen.. Mycket märkligt att det gick igenom ju:D
 
Sv: Wordfeud

*kl*

Är lite nöjd med AZUR med trippelbokstav på Z och trippelord på hela ordet...

VAFAN!!! Wordfeud lär bugga rätt bra mellan varven. Den godkände inte AZUR när jag la det!! Jag som suttit och spaaarat och vääntat - och så 'not in dictionary'..
 
Sv: Wordfeud

VAFAN!!! Wordfeud lär bugga rätt bra mellan varven. Den godkände inte AZUR när jag la det!! Jag som suttit och spaaarat och vääntat - och så 'not in dictionary'..

Nää, fy vad surt. Jag var så nöjd när det godkändes. Däremot godkändes inte GRÖNT vid ett tillfälle.
 
Sv: Wordfeud

Är det någon av er som kan spela nu? Alla mina spel är borta, den ser ut som innan jagfick igång några spel. Kan bjuda in till nya spel, så jag är ju inloggad, men funkar inte. Drygt!
 

Liknande trådar

Tjatter Tyckte att det behövdes en sådan. Vad ska ni äta? Pyntar ni på något speciellt sätt hemma? Vad ska ni göra? Vad ska ni ha på er? Hur...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
10 340
Senast: Habina
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
15 383
Senast: Lobelia
·
IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
814
Senast: Mint
·
Fritid Någon som kan ge tips om en bra notsamling med kända och lättspelade låtar för piano? Jag spelade piano i några år som barn men var...
2
Svar
26
· Visningar
1 224
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp