Halloj alla som jag spelade med. I måndags lyckades min telefon bli överkörd av en traktor :arghh: *vila i frid älskade*
Återkommer gärna när jag skaffat en ny telefon. Nu har jag en icke android så jag kan inte ladda ner appar å så.
Aha, därför du gick på Resign. :)
Återkom när du är online igen!
 
jag har det, och jag skulle gärna vilja möta någon trevlig själ på denna tråd..:) jag heter så mycket som: wildkids_89 så ni är välkomna att bjuda in mig till spel..:)
kram
 
Hej. Nu drar jag upp den här gamla tråden igen  ny telefon så nu kan jag spela igen .Om någon fortfarande spelar kan ni gärna lägga till mig. Stjärnstråla.
 
Hej. Nu drar jag upp den här gamla tråden igen  ny telefon så nu kan jag spela igen .Om någon fortfarande spelar kan ni gärna lägga till mig. Stjärnstråla.
Blev sugen på spela Wordfeud efter ett uppehåll när jag såg denna tråd. Har lagt till dig :)
Om någon annan som vill spela med mig så får gärna lägga till mig: BackToBoogaloo
 

Liknande trådar

Tjatter Tyckte att det behövdes en sådan. Vad ska ni äta? Pyntar ni på något speciellt sätt hemma? Vad ska ni göra? Vad ska ni ha på er? Hur...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
10 022
Senast: Habina
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 595
Senast: Lobelia
·
Fritid Någon som kan ge tips om en bra notsamling med kända och lättspelade låtar för piano? Jag spelade piano i några år som barn men var...
2
Svar
26
· Visningar
1 179
Senast: warg
·
Skola & Jobb Jag skulle behöva läsa upp Matte från gymnasiet. Då hette kursen Matte B, och nu förstår jag att den heter Matte 2 a, 2b och 2c och att...
Svar
16
· Visningar
806
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Burkfisk
  • GVFÖ Australien
  • Bra hörlurar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp