Xiaomi E10 Robot Vacuum

MissFideli

Trådstartare
Är det nån som har en sån? Den billiga alltså.
Hittar inga recensioner alls, typ, frågan är väl mest om billigt alltid är uselt?
 
Jag tror att vi har en sån. Vi har även en till Xiaomi av de mer avancerade.
Jag skulle säga att den är okej och gör det den ska, men den andra är bättre. Vi har olika appar för våra och den vi har till enklare dammsugaren är inte alls lika bra. Men det kanske har ändrats.
 
Jag tror att vi har en sån. Vi har även en till Xiaomi av de mer avancerade.
Jag skulle säga att den är okej och gör det den ska, men den andra är bättre. Vi har olika appar för våra och den vi har till enklare dammsugaren är inte alls lika bra. Men det kanske har ändrats.

Nej, nått måste de ju dra in på. Kanske bäst att behålla min gamla Neato "Anton" ändå.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 271
Senast: Rie
·
L
Hat
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
2 905
Senast: LiviaFilippa
·
Mat Jag är uppvuxen med att mamma köpt de billigaste pepparkakorna hon kunnat hitta genom åren. De har inte alltid smakar bra, så...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 747
Senast: Fille
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 459

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp