Ylletäcke

M

mxz101

Vet någon vart man kan köpa MiaRS MÖRKBRUNA ylletäcke? Såg ett sådant på globen men har inte hittat sen dess. Vore jätteglad om någon kan tipsa!!
//JOHanan
 
Kan du inte beställa ett från närmasete återförsäljare?

// Annna
 
Det är mycket möjligt! Hade varit smidigt att beställa via nätet eller kunna köpa direkt bara.
//
 
Jag har ett sådant med beige kantband och guldpasspoal...skitsnyggt är det. :love: :love: :love:
Här beställde jag det på min lokala butik men såg sedan att det fanns på Granngården också.
 

Liknande trådar

Småbarn Såg att de har beslutats om att från och med 1/7 2024 kan föräldrar överlåta 45 dagar (tot. 90 dagar) per barn till någon annan som inte...
Svar
16
· Visningar
785
Utrustning Som frågan lyder så tycker jag det är svårt att hitta en solskärms hjälm till just ett smalt och avlångt ansikte, jag syftar inte på...
Svar
8
· Visningar
1 039
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag skulle behöva köpa en ny sadelgjord men det tar emot, fasiken vad dyra de är 😝 Vi har just nu en Eric le Tixerant (dressyr) gjord...
Svar
4
· Visningar
674
Senast: Oknytt
·
Utrustning Unghästen i stallet biter på grimskaften när han står uppbunden. Jag vet att det finns grimskaft med en bit plast på den delen närmast...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 173
Senast: Zacci
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp