Zardin Firfod

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Rigoletto
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 2 251
R

Rigoletto

Jag har fallit totalt för den hingsten. Är han godkänd för betäckning i Sverige?

Läste på Firfods hemsida att han finns på fryst sperma, men att det har varit lite problem med den? Någon som vet?

Förstår inte danska så bra så jag kan ha missuppfattat...

Sv: Zardin Firfod

Ja, visst e han snygg.
www.vena.se har en avkomma fran honom iår, hon heter Vena Xtreem, hennes mamma heter Ankara Firfod hon köptes in förra sommaren och iår igen betäckt med Zardin...

Jag har fallit totalt för den hingsten. Är han godkänd för betäckning i Sverige?

Läste på Firfods hemsida att han finns på fryst sperma, men att det har varit lite problem med den? Någon som vet?

Förstår inte danska så bra så jag kan ha missuppfattat...

Var har denna hingsten tagit vägen? Rids han? Han står inte till förfogande på firfods station? Såld var? Senaste filmerna är från 2007...

Ok då,han bor i tyskland och rids av en ung flicka,går inte i avel.

Källa:den kvinnliga delen av ägarna.

Tack!. Tråkigt att han inte används inom aveln. Det han lämnat har ju varit mkt trevlig. Funderar på en avkomma efter honom.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
549
Senast: Nikan
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
483
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 979
Senast: Maniac123
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 869
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Förslag på passande matskål?
  • Akvarietråden V
  • Torrfoderdjungeln..