Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Hade medarbetarsamtal igår. Dom gör det inte lätt för sig och det känns inte alls bra efteråt. Jag har funderat länge på om jag...
Svar
0
· Visningar
722
Senast: Avalbane
·
  • Låst
Dagbok Igår skulle jag in till jobbet en kortare sväng för lite lätt genomgång med gäster inför dagens aktivitet dom skulle anordna inga...
Svar
0
· Visningar
656
Senast: Avalbane
·
  • Låst
Dagbok Igår ringde min bror och berättade hur en av mina farbröder dött. Kom utan förvarning. Tydligen hade han inte kommit till ett inbokat...
Svar
16
· Visningar
1 453
Senast: starcraft
·
  • Låst
Dagbok Jag har haft tillgång till min egna lägenhet i över en månad nu. Inga möbler inflyttade, förutom 2 Ikeapaket som inte är ihopsatta...
Svar
0
· Visningar
372
Senast: Avalbane
·
  • Låst
Dagbok Igår var jag och kollade på lägenhet, en etta på 43 kvadrat. Idag tackade jag ja till, så det blir kontraktsskrivning i nästa vecka hos...
Svar
4
· Visningar
1 244
Senast: Avalbane
·
  • Låst
Dagbok De senaste dagarna har det varit mycket prat om att sambon velat ha sex på det ena eller andra sättet. Jag har skjutit på det då jag vet...
Svar
9
· Visningar
3 738
  • Låst
Dagbok Igår fick jag höra av min sambo att jag är tjock. Var kanske inte riktigt det första jag ville höra när han kommer från jobbet ( Efter...
Svar
13
· Visningar
4 642
Senast: Avalbane
·
  • Låst
Dagbok Verkar som om det här kommer att bli Erfarenheternas år för mig. Tidigare i veckan hände en “incident” på jobbet. Var in en snabbvisit...
Svar
1
· Visningar
794
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp