Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Det är ju helt normalt att glömma bort att man kokat upp vatten, men inte hällt upp det över tebladen i muggen. Det är ju normalt att...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 542
Senast: Araminta
·
Dagbok Jag tänker mycket, vilket är ett problem. Problem säger du, det är väl bara bra att tänka? Och du kanske har rätt, om det ur tanken föds...
Svar
13
· Visningar
1 068
Senast: bettysmatte
·
Dagbok Efter att ha stressat sönder mig på grund av att jag inte fått något gjort på förmiddagen, lyckades jag tvinga ut mig på en promenad i...
Svar
2
· Visningar
335
Senast: Sharpless
·
Dagbok Efter en seg start, så kom jag igång med att städa och tvätta. Börjar med att byta sängkläder, halvvägs in lyckas jag bli distraherad av...
Svar
13
· Visningar
851
Senast: Trasten
·
Dagbok Diskmaskinen nästan full, så tänker att jag ska bara ta och äta upp lunchen, kasta in tallrik och bestick och sätta igång den. Efter...
Svar
0
· Visningar
546
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp