Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

M
IT & mobiler jag har gjort en film i movie maker som jag laddade upp på you tube,sedan när jag sökte på den så komm den inte upp,man måste altså...
Svar
6
· Visningar
967
Senast: Millan_gulligast
·
S
IT & mobiler På skrivbordet ligger mappen mina dokument och går man in i den mappen så har jag div grejjer där MEN datorn lägger själv till mappar...
Svar
7
· Visningar
926
Senast: meodeo
·
L
IT & mobiler Ja jag satte igång datorn idag och skulle ansluta till internet.... Men det kom bara upp en sida som det stog "du har ingen...
Svar
4
· Visningar
3 814
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Min kompis har problem med pixbox, sidan visas inte. Alla andra webbsidor funkar förutom pixbox. Det har funkat förut. Hon har testat...
Svar
10
· Visningar
1 217
Senast: Rednex
·
IT & mobiler Jag undrar om någon här har några tankar om vad mitt problem kan bero på, och om jag kan göra nåt åt det? Jag är inte särskilt snabb...
Svar
2
· Visningar
1 314
Senast: Prosit
·
IT & mobiler Sitter och ska göra inbjudningskort, men hur gör jag så jag "viker" ett A4a i datorn (Microsoft Word använde jag) Så jag typ får en...
Svar
2
· Visningar
867
Senast: Carolus
·
IT & mobiler Var ska jag installera saker så de inte försvinner vid en ev. återställning av systemet? Det finns nåt som heter "Recovery", kan man...
Svar
3
· Visningar
1 244
Senast: Attjoo
·
A
IT & mobiler Läste denna fråga i Punkt.se idag och dom 20 personerna som svarade tyckte alla att poliserna skulle ägna sig åt viktigare saker än att...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 324
Senast: c0pyright
·
Msn
IT & mobiler Jag tror jag blir galen. När MSN nu ÄNTLIGEN funkar efter flera månader utan är det på tyska. :cry: Fins det någon vänlig människa...
Svar
3
· Visningar
865
Senast: malumbub
·
IT & mobiler hur gör man det i photoshop om man vill göra det på en hel mapp av bilder? (CS3, Mac)
Svar
11
· Visningar
937
Senast: Messy
·
IT & mobiler Jga försöker regga mig på en sida, fick upp att det namn jag ville ha som nick redan var upptaget, och att jag skulle trycka "back" för...
Svar
3
· Visningar
885
Senast: villagegirl
·
IT & mobiler För en tid sedan uppdaterade jag vår dator med ett äkta Windows. En del problem uppstod dock, bl a att jag inte kunde ladda ner...
Svar
5
· Visningar
1 187
Senast: Rimfaxe
·
IT & mobiler hur gör man rent ett sådan?! mitt är vekrligen såååå vidrigt massa damm mellan knapparna och sådär!
2 3
Svar
50
· Visningar
4 083
Senast: Prisma
·
IT & mobiler Minns inte..hur gör man för att radera från datorn vilka sidor man besökt så inte dessa syns i rullgardinen?
Svar
5
· Visningar
2 216
Senast: åke
·
M
IT & mobiler Vad är power point för ngt?:bump: snälla svara!:bow://becca
Svar
4
· Visningar
929
Senast: Rednex
·
IT & mobiler Dotter kämpar med bredband från Comhem. Det funkar inte. Har aldrig kommit igång sedan vi tecknade det i höstas... Vi har haft tekniker...
Svar
1
· Visningar
986
Senast: Sharpless
·
H
IT & mobiler Funderar på att köpa ett SIGMA Objektiv AF 70-300mm F4-5,6 APO DG Macro till min Canon eos 350D. Tänkt använda det till både macro...
2
Svar
31
· Visningar
4 796
Senast: Hammond
·
Y
  • Låst
IT & mobiler Upptäckte nu att det står i "regler för att posta" att jag inte får posta bifogade filer. Vad menas med det? Jag kan ju lägga upp bilder...
Svar
2
· Visningar
1 046
Senast: gern
·
IT & mobiler Skall göra ett bildspel och vill då ha musik i bakgrunden. Men hur klipper jag musiken så att låten bara består av refrängen exempelvis...
Svar
8
· Visningar
11 780
Senast: Rednex
·
IT & mobiler Ungarna har varit framme och tryckt runt. Så när jag går ut på Internet så saknas alla menyer i övre kanten. det enda som syns är en...
Svar
2
· Visningar
726
Senast: Mysaan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp