Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Fick ett virus via msn, i en länk.Viruset heter w.32Trats!Inf.Norton tog först bort det kom det meddelande om men det klarade det...
Svar
7
· Visningar
1 175
Senast: athena
·
IT & mobiler Jag har "fått" en jobbdator som jag nu äntligen lyckats konfigurera till min trådlösa router. Men nu funkar ju inte den andra datorn...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 699
Senast: athena
·
T
IT & mobiler Vilka är bra och billiga? Jag skall skriva ut max i A4 format. Så pappret måste vara A4 inte mindre eller större.Skall ha typ samma...
Svar
7
· Visningar
922
Senast: Stormogul
·
M
IT & mobiler Kan någon förklara för mig hur man lägger upp en video som en länk på en hemsida? Filmen är på 118 mb och det finns gott om plats kvar...
Svar
6
· Visningar
934
Senast: Beetle Bum
·
IT & mobiler Någon mer än jag som har problem med hotmailen? I MSN Fönstret står det nu att jag har ( 8) olästa mail. Klickar jag där på, kommer...
Svar
2
· Visningar
765
Senast: Zizzy
·
IT & mobiler Jag har två Words dokument (Examensarbete) som jag behöver göra om till en PDF-fil. Är det någon som har någon aning om hur jag ska...
Svar
2
· Visningar
707
Senast: Kratus
·
L
IT & mobiler Går det? :confused: Vill göra några av mina bilder svartvita, men har bara Gimp och Paint, och jag antar att Gimp är det mest troliga...
Svar
1
· Visningar
14 845
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Jag fick ett mail från min handledare att jag skulle kompletera min skrivning med några punkter. jag gjorde det direkt och utgick från...
Svar
11
· Visningar
1 202
Senast: Stalker
·
T
IT & mobiler Jag har gjort en video i Windows Movie Maker.. och jag är helt okunnig när det gäller detta. Så jag undrar hur man ändrar filformatet...
Svar
1
· Visningar
1 751
Senast: Rednex
·
A
IT & mobiler Om jag tar ett foto med min systemkamera. på lägsta upplösnign eller vad man ska kalla det, 1936*1288 Hur stort kan man då förstora...
Svar
2
· Visningar
713
Senast: Stormogul
·
IT & mobiler jag håller på att göra en film om min häst på windovs movie maker.. och jag vill ha me dnågra korta filmsnuttar oxå för att göra filmen...
Svar
8
· Visningar
1 040
Senast: Tinuri
·
IT & mobiler Hur gör man det på bärbara datorer - går det överhuvudtaget? Jag en har laptop från Acer ifall det gör någon skillnad. På vanliga...
Svar
7
· Visningar
1 884
Senast: cherie
·
W
IT & mobiler Här kommer jag igen med alla mina tusen data-kamera-eller-vad-det-nu-är-för-tekniska-problem :angel: Tur är att ni finns och kan...
Svar
19
· Visningar
1 629
Senast: NinisE
·
M
IT & mobiler Har fått stora problem. Har gjort en film som jag vill ha på min hemsida som är gjord i Front page 2002. När jag går in och skall infoga...
Svar
3
· Visningar
4 695
Senast: Rednex
·
IT & mobiler Kanske en dum fråga.. Men det var så att jag startade en blogg där jag hade mitt riktiga namn. Sen upptäckte jag att en del googlade...
Svar
4
· Visningar
1 040
Senast: Rednex
·
IT & mobiler Kanske hamnar detta i fel fourm - flytta i så fall! Idag skulle jag diskutera en text jag skrivit åt en bekant. Mailade den strax...
Svar
13
· Visningar
1 557
Senast: Sazalamel
·
E
IT & mobiler Min mail har blivit hackad vad ska jag gora? Det ar en hotmail adress och mitt losenord fungerar inte langre. Hjalp mig, jag har...
Svar
3
· Visningar
1 373
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Har de senaste gångerna jag varit inloggad stött på problem när jag försökt läsa vissa trådar. Förra gången var det en länkning till en...
Svar
2
· Visningar
895
Senast: Asa_S
·
IT & mobiler :crazy: Jag har laddat ner testversionen av flash från adobes hemsida och skulle sätta mig in i grunderna igen flash igen (som jag...
Svar
8
· Visningar
1 078
Senast: vilse
·
IT & mobiler Tillhör dem som har en digikamera som gör filmsnuttarna i formatet .MOV vilket tex inte funkar i populära Windows Movie Maker. Hittade...
Svar
8
· Visningar
29 554
Senast: Rednex
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp