Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Hur gör man det på bärbara datorer - går det överhuvudtaget? Jag en har laptop från Acer ifall det gör någon skillnad. På vanliga...
Svar
7
· Visningar
1 883
Senast: cherie
·
W
IT & mobiler Här kommer jag igen med alla mina tusen data-kamera-eller-vad-det-nu-är-för-tekniska-problem :angel: Tur är att ni finns och kan...
Svar
19
· Visningar
1 628
Senast: NinisE
·
M
IT & mobiler Har fått stora problem. Har gjort en film som jag vill ha på min hemsida som är gjord i Front page 2002. När jag går in och skall infoga...
Svar
3
· Visningar
4 695
Senast: Rednex
·
IT & mobiler Kanske en dum fråga.. Men det var så att jag startade en blogg där jag hade mitt riktiga namn. Sen upptäckte jag att en del googlade...
Svar
4
· Visningar
1 040
Senast: Rednex
·
IT & mobiler Kanske hamnar detta i fel fourm - flytta i så fall! Idag skulle jag diskutera en text jag skrivit åt en bekant. Mailade den strax...
Svar
13
· Visningar
1 555
Senast: Sazalamel
·
E
IT & mobiler Min mail har blivit hackad vad ska jag gora? Det ar en hotmail adress och mitt losenord fungerar inte langre. Hjalp mig, jag har...
Svar
3
· Visningar
1 371
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Har de senaste gångerna jag varit inloggad stött på problem när jag försökt läsa vissa trådar. Förra gången var det en länkning till en...
Svar
2
· Visningar
894
Senast: Asa_S
·
IT & mobiler :crazy: Jag har laddat ner testversionen av flash från adobes hemsida och skulle sätta mig in i grunderna igen flash igen (som jag...
Svar
8
· Visningar
1 077
Senast: vilse
·
IT & mobiler Tillhör dem som har en digikamera som gör filmsnuttarna i formatet .MOV vilket tex inte funkar i populära Windows Movie Maker. Hittade...
Svar
8
· Visningar
29 546
Senast: Rednex
·
IT & mobiler Antivirus Autoprotect har försvunnit fr Norton...Msn funkar inte m.m,m.m Hur gör jag för att få tillbaka det?Någon som vet?
Svar
1
· Visningar
686
Senast: Rednex
·
E
IT & mobiler Jag hade tagit några foton med mobiltelefonens kamera, skickade upp dem på en bloggsida för att få upp dem på internet enklast. De blev...
Svar
5
· Visningar
967
Senast: Egonson
·
IT & mobiler har fått något bifogat med ett mail,ett ganska viktigt,men jag kan inte läsa den bifogade filen..Står nåt om PDF.. Och jag skulle vilja...
Svar
2
· Visningar
798
Senast: movi
·
IT & mobiler Har testat MovieMaker lite nu, men känns som om jag vill ha något mer avancerat. Vad har ni för förslag? Antingen om man kan ladda...
Svar
8
· Visningar
3 790
Senast: vilse
·
A
IT & mobiler skulle behöva ladda ner detta. vet att det finns en 30dagars testversion men kan inte hitta vart. har varit inne på macromedia.com men...
Svar
5
· Visningar
860
IT & mobiler Har fått svar på min annons om mitt kallblodssto som ska ut på foder,men jag kan inte skicka ett mejl tillbaka till avsändaren! Inget...
Svar
11
· Visningar
1 672
Senast: Jezzie
·
J
IT & mobiler Nu är jag TRÖTT på det här! Att det ska vara så f-baskat svårt:mad: Någon som kan det här med hur man kan skicka filmsekvenser med...
Svar
8
· Visningar
915
Senast: Jeeves
·
IT & mobiler Jag har gjort en film i windows movie maker, av bilder och text. När jag kollar på filmen på min dator ser den helt ok ut, men när...
Svar
3
· Visningar
803
Senast: Kardinal
·
IT & mobiler Hur gör jag det enklast från dator 1 till dator 2? Jag har ett USB-minne men fattar inte hur det fungerar.
Svar
4
· Visningar
1 042
Senast: åke
·
IT & mobiler Funderar på att skaffa det.. Tele2 har för 99 i månaden och 3 för 199.. men tele2 har mer andra avgifter & 3 verkar snabbare.. hmm...
Svar
16
· Visningar
7 943
Senast: Rednex
·
IT & mobiler Jag har nyligen skaffat gimp och förstår mj inte riktigt på det till 100% ännu.. Nu skulle jag vilja få en bild i bakgrunden av en...
Svar
3
· Visningar
832

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Svarstid kvarka?
  • Ridskoleryttare
  • Lön - hovslagare??

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp