Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Frisörtid bokad på tisdag och jag har fortfarande inte bestämt vad jag ska göra med färgen på mitt hår. Frisyren är jag hyfsat bestämd...
2
Svar
25
· Visningar
10 575
Senast: DeadSerious
·
Kropp & Själ NU har jag fått nog! Efter att medicinerna har halverat mitt redan väldigt tunna hår till en nu supertunn råttsvansliknande toffs och...
Svar
14
· Visningar
3 297
Senast: Aliche
·
Kropp & Själ Jag funderar på att köpa Color Bomb för att förlänga tiden för den röda färgen i mitt hår. Frågan är dock vilken? Det finns ju flera...
Svar
12
· Visningar
11 141
Senast: Centaur
·
Kropp & Själ Jag har fått någon idé om att jag vill färga håret. Men jag vet inte i vilken färg eller nyans, och det är här jag tänker mig att ni...
Svar
14
· Visningar
2 993
Senast: zassoo
·
Kropp & Själ Jag och min sambo funderar på att lyxa till det med en weekend ett par-tre veckor innan jul. Någon stad ni skulle rekommendera? Vi...
Svar
17
· Visningar
1 747
Senast: Cambiaso
·
Kropp & Själ En vän i min klass har under ganska exakt 3 veckor haft svårt att sova om nätterna. Hon har mellan denna period haft enstaka nätter (två...
2
Svar
30
· Visningar
3 425
Senast: cherie
·
Kropp & Själ Jag har massa kött i frys, men som måste ätas upp, det är vilt mest älg och kronhjort. Stekarna har jag inga problem med att hitta på...
Svar
3
· Visningar
1 719
Senast: Sol
·
Kropp & Själ Själv tycker jag att jag lyckas få så höga räkningar varje månad och jag började fundera på hur andra har det. Hur många kronor...
2 3
Svar
53
· Visningar
9 886
Senast: Karma
·
Kropp & Själ Jag ska på onsdag träffa en personlig tränare och vi ska gå igenom ett träningsprogram för mig att gå efter på gymmet. Men en sak...
Svar
9
· Visningar
1 284
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag har länge haft en konstig smärta i magen. Ca 2-3cm in från höftbenet på höger sida om magen. Ungefär där blindtarmen sitter om man...
Svar
9
· Visningar
16 560
Senast: cherie
·
Kropp & Själ I näsdukar. Är jag den enda som är förkyld och ynklig? Vad fördriver ni andra tiden med? Hur gör ni för att bli friskare? Och...
Svar
6
· Visningar
888
Senast: ullo
·
Kropp & Själ Jag skulle vilja få tips på tandblekning som FUNKAR. Anledningen till att jag vänder mig hit är för att jag inte litar speciellt mycket...
Svar
6
· Visningar
2 301
Senast: Tousse
·
Kropp & Själ Jag har ätit minipillret Cerazette i snart fyra år, allt har varit underbart och jag har aldrig mens, knappt några enstaka flytningar...
Svar
8
· Visningar
10 207
Senast: Tousse
·
Kropp & Själ Har grava sömnproblem och var hos min psykolog idag som bad mig testa att spela lugnande musik att somna till. Har laddat ner några...
Svar
7
· Visningar
1 837
Senast: Queen
·
Kropp & Själ Jag är medveten om att man skall vända sig till sjukvården för råd om hur man går vidare i sitt tillstånd. Men det är söndag...
Svar
9
· Visningar
1 459
Kropp & Själ Är det dumt att åka på träningstävling om man är förkyld och har ont i halsen. Eventuellt har lite feber?
Svar
16
· Visningar
1 382
Kropp & Själ Jag har på sistone blivit skrämmande glömsk och känner mig oerhört stressad mest hela tiden. Jag känner mig utmattad och lite höst...
Svar
8
· Visningar
1 221
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ När jag för en tid sedan läste en artikel om Turf (turfing) bestämde jag mig direkt för att testa, och det har jag inte ångrat. Jag har...
Svar
8
· Visningar
1 325
Senast: Butros
·
Kropp & Själ Sen jag gjorde abort i april så har det hänt en del saker. Dels så fick jag mycket finnar i tinningarna under den korta graviditeten...
Svar
2
· Visningar
1 100
Kropp & Själ Jag har efter många års försök att gå ned i vikt insett att mitt ätande snarare har känslomässiga orsaker vilket har lett till övervikt...
2
Svar
28
· Visningar
4 951

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp