Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Idag (eller ja, igår då) skrev jag in mig på ett gym O_o Ni som har koll på mig vet att jag dras med social fobi och prestationsångest...
Svar
8
· Visningar
1 171
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Idag har jag tackat ja till ett nytt jobb. Jag kommer slippa gå back varje månad trots att jag vrider och vänder på nästan varenda...
2
Svar
21
· Visningar
4 508
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Så, jag har dragit på mig en monsterförkylning den mest opassande av helger (skulle ha jobbat 24 timmar fre-lör). Förutom ångesten...
Svar
1
· Visningar
576
Senast: Piek
·
Kropp & Själ Efterlyser en bra deodorant för män, gärna med mild parfymdoft, men inte för mycket. Funderar på Axe, vilken av dem är bäst? Det måste...
Svar
14
· Visningar
1 474
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Jag fick väldigt ont i örat i måndagskväll. Har varit jätteförkyld under helgen och kände även igen smärtan som öroninflammation. Planen...
Svar
0
· Visningar
821
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ En tråd med Dina vackra texter eller Låttexter som Du tycker är vackra och har en mening. Texterna kan vara författade utav dig själv...
2
Svar
23
· Visningar
3 322
Senast: zanque
·
Kropp & Själ För ungefär en vecka sedan började jag få en konstig smärta på höger sida. Det sitter strax under nyckelbenet. När jag andas in djupt så...
2
Svar
31
· Visningar
32 151
Senast: Sofie_B
·
Kropp & Själ Hej! Är det någon här som har gjort en sleeve gastrectomy eller känner någon väl som gjort en? Jag står själv inför en sådan operation...
2
Svar
20
· Visningar
10 335
Kropp & Själ Är det någon här som har blivit sövd då dom har opererat karpaltunneln? Jag har nämligen fått höra båda delarna. Vissa har blivit...
Svar
11
· Visningar
2 449
Kropp & Själ Har du provat Depends gellack? Det appliceras i flera lager och härdas med hjälp av en LED-lampa av något slag. Håller i cirkus två...
Svar
2
· Visningar
968
Senast: Sannahe
·
Kropp & Själ Jag håller på att bli tokig och google säger ingenting, inte ens cancer har jag! Möjligtvis klamydia - visste ni att man tydligen kan få...
Svar
5
· Visningar
15 876
Senast: Silltunna
·
Kropp & Själ Mitt humör är helt åt helvete och jag vet snart inte vad jag ska ta mig till längre :( *Häftiga och plötsliga aggressionsutbrott utan...
Svar
15
· Visningar
3 250
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Ämnet kom upp i damernas omklädningsrum igår. Arbetsskor som luktar illa (fotsvett) trots att man inte har problemet i vanliga fall...
Svar
10
· Visningar
8 055
Senast: Miran
·
Kropp & Själ :o Igår blev en vän, hennes man samt dottern magsjuka, det eskalerade under eftermiddagen och dom var alla dåliga på kvällen. Vännen...
Svar
8
· Visningar
8 614
Kropp & Själ Jag har under de senaste månaderna haft lite problem med mensen samt blödningar därimellan. Någon som vet om jag borde ringa gynakuten...
Svar
13
· Visningar
2 022
Kropp & Själ Är Veets färdiga remsor dåliga eller är det jag som har dålig vaxningsteknik? Vaxet ville stanna kvar på huden och då följer ju...
Svar
15
· Visningar
1 251
Senast: Mitrolle
·
Kropp & Själ Va fasen kan detta vara. Har haft fruktansvärt ont i halsen sen förra helgen. Började lite smått och när förkylningen bröt ut ordentligt...
Svar
5
· Visningar
3 363
Kropp & Själ Vissa morgnar när jag vaknar får jag inte upp ögonen. Det är precis som om ögonlocken har fastnat (torkat?) fast på ögonen. Jag får...
Svar
8
· Visningar
2 851
Kropp & Själ Jag suger verkligen på mellanmål och skulle behöva något som inte ger mig mer kolhydrater än nödvändigt dessutom så har jag svårt för...
Svar
10
· Visningar
1 412
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag har skev rygg och har alltid haft det. Jag har även alltid haft ont i ryggen, ibland har jag det bara, men av träning får jag nästan...
Svar
9
· Visningar
1 239
Senast: WS6
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp