Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag håller på att krevera! Har precis flyttat hit och har nu fått slut på cigg. Någon här som vet om en öppen butik eller har några...
Svar
4
· Visningar
1 209
Senast: Gimlan
·
Kropp & Själ Har ni något "konstigt", mer ovanligt som ger er äckelrysningar? Många har ju t.ex. naglar på svart tavla, bestick mot tallrik osv...
2
Svar
37
· Visningar
5 572
Kropp & Själ Har räknat kalorier ett tag nu, typ 2 mån, och jag går inte ner. Blir tokig! Är det någon mer som fastnat och hur löste ni det...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 356
Senast: Manji
·
Kropp & Själ Jag vet att många här har migrän. Någon av Er som även har ledvärk (reumatisk)? Jag har konstaterat ett samband, att min ledvärk...
Svar
17
· Visningar
3 313
Kropp & Själ Var hos ögonläkaren idag och är nu ganska uppstressad och orolig. Undrar om någon här har erfarenhet av gulafläckförändringar och kan...
Svar
5
· Visningar
7 920
Kropp & Själ eller i alla fall min sömn :( Jag har bott i min lght i ett år. Innan bodde en stor utlänsk familj ovan mig.6 vuxna och flera barn, dom...
2
Svar
35
· Visningar
10 694
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Är det någon här som har diagnosen HSP (highly sensitiv person )? Hur går en tillväga för en utredning? Min handledare la fram...
Svar
14
· Visningar
3 230
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Har under lång tid haft problem med min mage vilket har påverkat både arbetslivet och det privata.. Har nu läst på om glutenintolerans...
Svar
7
· Visningar
1 904
Senast: Quiss
·
Kropp & Själ I natt vaknade jag och mådde jätteilla, låg vaken ett tag pga detta. Imorse när jag skulle ta första klunken vatten högg det till ngt...
Svar
0
· Visningar
567
Senast: hej111111
·
Kropp & Själ Har använt blonderings sprey fö ca 3-5 månader sen senast. Kan jag färga min utväxt utan att håret ska påverkas utav blondspreyen?
Svar
4
· Visningar
919
Kropp & Själ Hej! Jag hade inte haft sex på flera månader och nu på veckoslutet hade jag mycket! (långdistansförhålllande). I ett skede började det...
Svar
15
· Visningar
2 026
Senast: Mell
·
Kropp & Själ De senaste veckorna har jag plötsligt fått fullt med typ pormaskar, som jag aldrig tidigare haft. Det är nog faktiskt mer än jag hade i...
Svar
3
· Visningar
925
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Normalt sett tycker jag frågan om 'vad ska jag köpa i födelsedagspresent?' på ett forum är ganska puckad, men nu sitter jag här själv...
2 3
Svar
50
· Visningar
19 458
Senast: movi
·
Kropp & Själ En liten spin off på vi som springer tråden.... Att det finns massor med folk här som springer är ju tydligt - men finns här även folk...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 597
Kropp & Själ Ja, det finns ju en del mat-trådar på buke (och jag har sökt, men inte funnit nog) så varför ska inte jag? :D Frukost har jag mina...
Svar
10
· Visningar
3 021
Kropp & Själ Tänkte använda absolut torr inför imorgon då jag ska ha på mig en klänning i ett varmt rum :p Jag har förstått att jag ska använda deon...
Svar
9
· Visningar
1 935
Senast: Libra
·
Kropp & Själ Min förkylning har nått värre dimensioner än någonsin tidigare och inser att jag nog har fått min första genomvidriga...
Svar
14
· Visningar
13 974
Senast: Tousse
·
Kropp & Själ Jag har ett problem med mat... Igen... Min ätstörning har gått över mer till matfobi. Jag är inte rädd för kalorier/fett/kolhydrater på...
Svar
1
· Visningar
1 793
Senast: MM
·
Kropp & Själ Har ni någonsin haft känslan av att något är fel? Alltså inte känslan av att man glömt något, utan känslan av att allt inte stämmer...
Svar
9
· Visningar
1 316
Senast: LindgrenV
·
Kropp & Själ En närstående till mig ramlade av sin häst häromdagen och slog i huvudet i underlaget. Har inte varit avtuppad, men har ganska ont i...
Svar
9
· Visningar
11 729
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp