Tramstråden

Naaaw, nu gör du mig generad. :o
Jag tror det är någon form av fanart, jag älskar den där bandanan. :love: :love: :love: vet ej varför bara gört :love: :love: :love:
Jag är dock lite partisk :D
Det gör jag också!! Den filmen innehåller nog mina favorit kläder på honom :love: jag störtföll för den där bandanan jag också :rofl: De måste ha gjort någon slags undersökning på vad för utstyrsel skulle vara populärast med fansen :cautious::rofl:
 
Jag är dock lite partisk :D
Det gör jag också!! Den filmen innehåller nog mina favorit kläder på honom :love: jag störtföll för den där bandanan jag också :rofl: De måste ha gjort någon slags undersökning på vad för utstyrsel skulle vara populärast med fansen :cautious::rofl:
Hahaha, inte då, de kan la du knappast va va?. :p
Jag gillar när de gör lite ögongodis för oss fans, men jag tror den där bandanan gör sig bra då den gröna och röda ger en behaglig konstrast. :)
 
Hahaha, inte då, de kan la du knappast va va?. :p
Jag gillar när de gör lite ögongodis för oss fans, men jag tror den där bandanan gör sig bra då den gröna och röda ger en behaglig konstrast. :)
Oh no, jag är sååå objektiv angående svärdsmän, speciellt dem med grönt hår :angel:
Ögongodis är alltid bra :love: apropå det så vill jag se den nya filmen från i somras! :arghh::cry:
Btw, jag visste att det fanns en anledning till att jag älskade höstfärger :D
 
Oh no, jag är sååå objektiv angående svärdsmän, speciellt dem med grönt hår :angel:
Ögongodis är alltid bra :love: apropå det så vill jag se den nya filmen från i somras! :arghh::cry:
Btw, jag visste att det fanns en anledning till att jag älskade höstfärger :D
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
Ögongodis är mumma för ögonen. Ja, jag vill också se, jag typ längtar redan efter nytt material tror det borde komma ut nytt kapitel imorrn.
Höstfärger är fina ja, speciellt i kombination med ögongodis. :angel::love::angel:
 
@Reykjavik och @bumpo
Lite skojerier! :banana:

tumblr_n7ufsq4UFE1s448nzo1_400.gif
tumblr_n7ufsq4UFE1s448nzo2_400.gif

tumblr_n7ufsq4UFE1s448nzo3_400.gif
tumblr_n7ufsq4UFE1s448nzo4_400.gif

Oooh snap :rofl::D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 418
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 103
Tjatter Fick idén från en annan tråd. Kan vi inte skriva en tråd om busringningar vi råkat ut för eller gjort själva? Vore kul att läsa. :D
Svar
7
· Visningar
857
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 124

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp