Status
Stängd för vidare inlägg.
Tja tack för hedern att bli siad först :D:heart
Du fattade att jag fattade att jag vart siad med min :D mot dig där va? Och jag tänkte att bästa försvar var inget försvar - det gick ju nästan hem ju! @Artline @LenaH och @Paddington Så hade bara @ lobelia röstat på snurrfian där med min snodda röstfifflarröst så hade det kanske sett heeelt annorlunda ut för tjuvarna totalt dock var jag nog rätt rökt oavsett :angel:
Roligast var att hamna i en döda huvudrollsinnehavare lya med @cirkus och liksom lagom smidigt hinta att hörru istället för att käka den där dumma siaren är det ju mycket smartare att skjuta pil på ängeln ;) och då kan ni ju käka siaren sedan ;)
Försökte vinna ett dygn för oss att ro hem det annars kunde ulvarna gärna få vinna
Och det var ju värt det bara för att se @LenaH kämpa för att rädda kvar lobelia ett dygn till( OBS att det var inget som diskuterades öht i cirkus & min tråd det kan LL intyga!!) men gesten uppskattades :D:love::up:

Jo, jag fattade att du fattat :p
 
Nej, jag hajar ff inte varför man om man siat en motståndare röstar på någon annan när den man följer garanterat inte har info?
@Gabby_Ossi kan du förklara? :D

För att goda tjänade på att spara på inbrottstjuven eftersom den räknades med i goda sidan i när ulvar är fler än de goda. Så bättre att försöka få ut en ulv. Dessutom var det en roll ulvarna kunde käka, och bättre det än en god.

Eller ja, jag vet inte hur Gabby tänkte men jag skulle tänkt så. Du var rätt underhållande när du argumenterade för att Lobelia inte borde vara siad, och t.o.m. blev frustrerad i konversationen för Lobelia inte borde vara siad!
 
ja du bekräftade att hon i allafall inte var tjuv :D
Jag aktade mig noga för att över huvud taget ens kommentera några utöver mirtai och gabby i vår konversation om du nu la märke till det? ;) Du däremot svängde dig med hemlig och artline hit och dit så ville inte ens kommentera de - det hade ju varit nice om du fått för dig att de var min kompis ju :laugh:
Skrev det till @Niyama i tjuvtråden att det nog var det värsta tjuv och rackarspel jag upplevt i lekarna egentligen trots att det såg så oskyldigt ut-väldigt roande och kul tyckte jag! :D
 
Du var rätt underhållande när du argumenterade för att Lobelia inte borde vara siad, och t.o.m. blev frustrerad i konversationen för Lobelia inte borde vara siad!
Javisst! Bäst är att jag ju själv var helt övertygad om att hon var tjuv men ff så stämde det inte och då kan jag argumentera forever... :angel:
 
Skrev det till @Niyama i tjuvtråden att det nog var det värsta tjuv och rackarspel jag upplevt i lekarna egentligen trots att det såg så oskyldigt ut-väldigt roande och kul tyckte jag! :D
Tyckte det var roande men mest roande hade det varit om cirkus hade blåst dig och de inte hade käkat siaren alls :laugh: Nu spelade det ju ingen roll eftersom Lobelia blev lynchad och du hade ju som vi konstaterade inte kunnat göra annorlunda, men det hade blivit rätt kul.
 
Jag blev mäkta upprörd när cirkus och q fått kommunicera om en pil - när dom inte ens var i samma lag :mad:.
Som jag förstod det av LLs inlägg efteråt var jag inte ensam om att tänka så.
 
Ja alltså vad har Snurris gjort för ont?! :rofl:
Men hon är ju så uppenbar som ulv att det hade varit superkonstigt om jag inte reagerat på det! :D

Dessutom var vi lite inne på det där med "de lär inte vara i lyan ihop iallafall"...

Du och jag måste köra en sån om vi är ulvar ihop nån gång. :)
 
Jag aktade mig noga för att över huvud taget ens kommentera några utöver mirtai och gabby i vår konversation om du nu la märke till det? ;) Du däremot svängde dig med hemlig och artline hit och dit så ville inte ens kommentera de - det hade ju varit nice om du fått för dig att de var min kompis ju :laugh:
Skrev det till @Niyama i tjuvtråden att det nog var det värsta tjuv och rackarspel jag upplevt i lekarna egentligen trots att det såg så oskyldigt ut-väldigt roande och kul tyckte jag! :D

Vi visste rätt så säkert att det var Lobelia som var din kompis så fort du hade gjor tklart att inte gabby var det
 
Tyckte det var roande men mest roande hade det varit om cirkus hade blåst dig och de inte hade käkat siaren alls :laugh: Nu spelade det ju ingen roll eftersom Lobelia blev lynchad och du hade ju som vi konstaterade inte kunnat göra annorlunda, men det hade blivit rätt kul.
Fast jag var inte omedveten om att de skulle kunnat käka lobelia men tänkte att de kan ju aldrig få mirtai lynchad ju och det vore värre för dem med siaren vid liv än lobelia som de mycket riktigt enkelt skulle kunna få lynchad nästa dag :)men då hade vi ( eh lobelia) iaf chans att argumentera ner det hela på något rimligt , eller orimligt :D sätt. Man ska aldrig säga aldrig! :p
 
Men hon är ju så uppenbar som ulv att det hade varit superkonstigt om jag inte reagerat på det! :D

Dessutom var vi lite inne på det där med "de lär inte vara i lyan ihop iallafall"...

Du och jag måste köra en sån om vi är ulvar ihop nån gång. :)

Men du lynchar ju henne även när hon är god :p

Jag blir sällan ond, och aldrig ond med dig eller Q. Jag vill vara tvilling/nåt annat som får prata med varann eller ulv med Q men det händer aldrig :arghh:.
 
Siade art för jag var säker på att Ileo var ulv.
Velade dock mellan Art och Lena, var ju lite dumt att ta Art där :angel: Men det underlättade ju lite.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 903
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 837
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 321
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 729

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp