Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänk vilket världskrig om det skulle ske :rofl:
Var det inte just du och @Myrten ( eller nån annan?) som råkade ut för det i en lek för länge länge sedan :p men där alla visste att det var en av tvillingarna som vart omvandlad ?:D

JO! Hatade omvandlingar extra mycket efter det. Tidigare omvandlingar hade jag aldrig varit med om att rollen på den omvandlade skrevs ut. Men denna gång skrev LL ut att en tvilling blivit omvandlad. Så Myrten visste ju direkt att det var jag. Helt meningslöst. Hade iofs inte velat fortsätta och lura min tvilling, men hade varit bättre att bara ta död på mig.
 
JO! Hatade omvandlingar extra mycket efter det. Tidigare omvandlingar hade jag aldrig varit med om att rollen på den omvandlade skrevs ut. Men denna gång skrev LL ut att en tvilling blivit omvandlad. Så Myrten visste ju direkt att det var jag. Helt meningslöst. Hade iofs inte velat fortsätta och lura min tvilling, men hade varit bättre att bara ta död på mig.
Jag hade inga dubier om att försöka dupera min rookie till tvilling dock - så du om någon( samt jag) bör förstå att hon har svårt att glömma det :heart
 
Såhär tänkte jag inför natt 2

Just nu är mina siarkandidater Paddington eller Mirtai. Kanske LenaH.

Jag är så dålig på att hitta specialrollerna :banghead:

Mirtai är typ den enda som känns helgod eftersom hon varken borde vara tjuv eller ulv. Så därför känns det som att hon är den som borde fått sian om hon nu inte är siare själv. Men frågan är då vem hon siade första natten? Kan hon ha siat Q? Om Mirtai inte är siare måste det nästan vara Paddi eller Lena som siat mig och därför skickar sian vidare till mig.

Om Mirtai är siare så känns det som ganska stor risk att hon blir käk, men jag känner också att det finns viss risk att jag blir det... Och jag vet ju att jag har en viktig roll, Mirtai är jag inte säker på, hon skulle ju lika gärna kunna vara Nattvakt och ha ett eget skydd... Och så har jag ju sian som är bra om jag får svar på...

Och sen när jag hade blivit dödad:

Nu tror jag Paddington är ond och har lurat mig... Trodde när hon "lade undan" Ileo att hon var spion och sett att ulvarna försökte käka Ileo som i så fall skulle vara nattvakt. Antingen är Ileo hennes ulvkompis eller så stämmer det att Ileo är nattvakt ändå.

Jag såg då inga hintar från hemlig :rofl:

Sen tycker jag LenaH är skum som inte ser möjligheten att jag siade Lobelia och att Mirtai borde ha lite lättare att se min sia eftersom hon vet vem som fått den. Men fattar inte heller vad hon som ulv skulle ha att vinna på att ifrågasätta det?

Jag hoppas inte det är Paddi och Lena som är kvaravrande ulvar för då lär de ju lura ut de andra små stackarna när de käkat upp Mirtai :arghh:

Vaddå ingen KAN HAFT fakta! Hoppas Mirtai hinner in och leta upp mina inlägg...

Fattar inte om Lena verkligen inte tror jag har siat eller om hon bara försöker distrahera folk från att leta ulvar genom att spela dum :cautious:.

Jag tycker ju själv jag gjorde det väldigt smart. Någon som visste att jag hade siat någon (siaren och ev spionen) eller som såg att Lobelia blivit siad (ev spionen) skulle om de höll utkik uppfatta att jag siat Lobelia som tjuv men inte ville fokusera på henne. Och sedan lämnade jag ett tydligt testamente ifall jag skulle bli käk där de andra också borde fatta att hon var siad :cautious:

Men sen vet jag inte vad Mirtai menar med att hon fattar varför jag följde henne mot Artline också, det var mest magkänsla och tidsbrist :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 903
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 837
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 316
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 727

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp