Status
Stängd för vidare inlägg.
Siade art för jag var säker på att Ileo var ulv.
Velade dock mellan Art och Lena, var ju lite dumt att ta Art där :angel: Men det underlättade ju lite.

Jag hade megaångest när du fick sian! Trodde du var god, men du är så attans bra på att smyga med att jag var jättenervös ;)
 
Det hade jag inte trott! :up:

Det var något med ditt försvar av Lobelia som skavde. Du brukar inte missa sånt.

Men fick nojja över Paddington och panikändrade till bollen. Och fick nojja att hon också var ulv. Ffa när du var så säker på att hon fått sian.
 
Alltså, jag var inte alls säker på att Mirtai var siaren. Jag hade flera andra kandidater på den posten. Men jag ville inte ha en strömlynch på Lobelia, som sagt så räknades hon ju in på "vår" sida i vinstvillkoren och hade alla röstat där så hade den lynchen inte sagt någonting. Och jag ville inte rösta på Snurrfian heller för hon var så misstänkt så en strömröstning där hade inte heller sagt någonting. Tyckte det var bättre att ev lyncha en god medans vi fortfarande hade råd till det men förhoppningsvis kunna hitta kvarvarnde ulvar lättare. Och så hoppades jag att ulvarna kunde ge sig på Lobelia. men jag visste ju inte att jag skulle bli dödad hux flux mitt under dagen då :cautious:.

Plus att jag ville se om jag kunde lista ut vilka som var siaren och spionen, därför skrev jag mitt första inlägg om Lobelia lite vagt så att bara de som antingen visste att JAG hade siat eller att Lobelia blivit siad skulle reagera. Och det var Mirtai och Paddington som kommenterade det inlägget så därför trodde jag att det var de men jag visste fortfarande inte vem som var vad. Efter första natten hade jag ingen aning vem som kunde skickat sian till mig, var inne på att det kunde vara @LenaH också. Fattade inte att Q var siad heller, trodde det var jag som var siad som god eftersom jag fick sian sen :p

När jag skyddade Mirtai hade jag tom valt Paddington först, var inte säker på om Mirtai hade nån info alls eller om hon bara prickat rätt. Men ändrade till Mirtai när jag läste om igen och såg att Paddington skrivit att hon inte hade "den viktigaste rollen", tänkte att det var en hint till mig att hon var spion och inte siare.

Sedan när Paddi skrev att hon "lade undan" mig, Mirtai och Ileo blev jag ännu mer övertygad att hon var spion och sett att ulvarna försökte äta Ileo (därför jag trodde hon var nattvakt alltså). Och när hemlig då visade sig vara spion trodde jag Paddi försökt luras och att antingen Ileo var hennes ulvkompis som hon ville få godförklarad "på köpet" eller att hon försökte lura Ileo också.
 
Det var något med ditt försvar av Lobelia som skavde. Du brukar inte missa sånt.
Fast det var äkta. Jag tycker ff att det var ologiskt och jag hade argumenterat lika mycket om jag var god. :p

Fast efter @Niyama s förklaring varför hon hade gjort likadant så kan jag mer förstå det men det hade ju inneburit att jag skulle läst rollista och vinstvillkor och det händer ju inte... :o
 
Lena var säker på att du fått sian. Hon ville käka dig hellre än Mirtai nästan.
Jag var på väg att ta död på bollen, det var bara tur att jag hann se er ändring. Det var därför jag satte en tid sen för insåg att ni var rätt bestämda på att käka bollen och det ändrades när jag höll på att ta död på henne, så måste ha en tid.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 903
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 837
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 317
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 728

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp