Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag har en projektanställning som går ut om ett tag, var och pratade med chefen för min avdelning om förlängning men det fanns inte...
Svar
2
· Visningar
582
Senast: starcraft
·
  • Låst
Kropp & Själ Den förra tråden börjar bli lite full (pun intended) så jag startar en ny. Jag tänkte överraska särbon med lite gott att äta när han... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
78 128
Senast: Koltrast
·
Kropp & Själ Google har bara bidragit till förvirringen för närvarande. Så därför vänder jag mig till allsmäktiga Buke! Vid vilket/vilka värden... 5 6 7
Svar
124
· Visningar
22 075
Senast: skiesabove
·
Relationer Och jag vet inte hur jag ska tackla detta :(. Hans åsikter har svängt lite fram och tillbaka de senaste åren och det har blivit ganska... 6 7 8
Svar
153
· Visningar
13 151
Senast: MJLee
·
Relationer Är så sjukt trött på en av grannarna! VARJE dag spelas från typ 10-18 housemusik. Och varje jävla helg (självklart även precis just nu)...
Svar
10
· Visningar
2 820
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Om man är lite pollenallergisk men envisas med att ha påskris av björk med gröna blad på hemma, skulle det hjälpa att knipsa bort...
Svar
1
· Visningar
438
Senast: kryddelydd
·
Relationer Wow, jag trodde aldrig att det skulle gå så långt att jag skrev ett anonymt inlägg på ett forum jag i vanliga fall är väldigt aktiv i... 30 31 32
Svar
623
· Visningar
79 033
Senast: anaby
·
Kropp & Själ Finns det fler som inte klarar av att ha linser? Jag är närsynt (-1.00 på ena, -2,25 på det andra) och har astigmatism på det ögat som...
Svar
14
· Visningar
2 828
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Ska på 30-fest med middag i maj och jag behöver nåt att ha på mig. Har noll koll på vart jag ska leta! Vill ha klänning, ingen "blommig...
Svar
6
· Visningar
845
Senast: fickan
·
Kropp & Själ Jag trivs rätt bra som glasögonorm, men som förmån på jobbet kan jag till exempel göra en ögonoperation med bruttolöneavdrag. Jag har... 2
Svar
35
· Visningar
4 382
Senast: Hedinn
·
Äldre Någon mer än mig som har problem med att kjolar åker upp? Dvs minsta lilla stretch och voilà, jag har ett brett bälte och ingen kjol... 2
Svar
23
· Visningar
10 358
Senast: _FiA_
·
Äldre Får en bank verkligen göra så? Jag var på min bank i dag i ett helt annat ärende men fick reda på att dom nyligen ändrat reglerna (jag...
Svar
6
· Visningar
1 155
Senast: swemale
·
Äldre Hur fungerar prissättningen av hyran på privata hyresrätter? Vem bestämmer vad som är hyran som ska betalas - är det bara hyresvärden... 2
Svar
27
· Visningar
2 930
Senast: cherie
·
Kropp & Själ Jag tänker för mycket. Analyserar allt. Vilket gör att jag tappar bort att gå på känsla, intuition. Tips på hur man kan koppla bort det? 2
Svar
22
· Visningar
2 286
Senast: gulan
·
Hemmet hallå! Hur har ni gjort med saker ni sorterar? Tex glas, metall, plast osv? Skulle vilja se bilder på smarta och snygga lösningar :)
Svar
17
· Visningar
4 708
Senast: sthu
·
Kropp & Själ På bröllopstorget är det inte mycket drag, så provar här :D Jag ska precis beställa tärnklänningar men kan bara inte välja om de ska...
Svar
12
· Visningar
1 860
Senast: nyponros
·
Kropp & Själ Ja jag lånade rubriken :angel: Var inne på Body shop idag och blev (nästan handgripligen) nertryckt i en stol för hudanalys, vilket... 2
Svar
29
· Visningar
2 756
Senast: starcraft
·
Skola & Jobb flott privat, ska det då förmånsbeskattas? 2 3
Svar
45
· Visningar
3 274
Senast: Sparvoga
·
IT & mobiler Jag behöver lägga över filer från min gamla till min nya dator (en 500 gb antagligen) till min hjälp har jag en ethernet sladd och...
Svar
4
· Visningar
709
  • Låst
Äldre Nu kan man kolla Inkomstdeklarationen :) Blev ni glada eller ledsna?
Svar
2
· Visningar
528
Senast: ullo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka