Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Jo det är så att på mitt jobb (vägrestaurang med tillhörande mack belägen i en liten liten ort) så har vi en riktig stammis som är inne...
Svar
15
· Visningar
5 845
Senast: Plantan
·
Relationer Du och din partner sen ett år tillbaka ska till en av dina vänner på middag och sen sova över där. Dagen efter har du jobb att göra... 14 15 16
Svar
315
· Visningar
15 642
Senast: escodobe
·
Äldre Jag har en uppdatering på min telephone (iphone 4s) problemet är att vare gång jag försöker uppdatera den så säger den att jag inte har...
Svar
10
· Visningar
444
Fritid Årets värsta trådtitel men mina googleskills har övergivit mig. Jag vill köpa mini paper loaf pans. Vad heter dessa på svenska så jag...
Svar
3
· Visningar
621
Senast: Monifa
·
Tjatter Har jag missat, eller finns det ingen tråd om årets Farmen? Finns det får den här givetvis raderas:bow: Va tror ni? blir det bättre... 26 27 28
Svar
558
· Visningar
37 229
Senast: åke
·
Äldre Jag är nyfiken på vad ni betalar i hyra på ert boende. Letar nytt och det är helt sjukt vilka priser det finns! Blev erbjuden en tvåa i...
Svar
19
· Visningar
1 598
Kropp & Själ Jag började på en ny arbetsplats för ca en månad sen. Allt är super; trevliga kollegor, bra arbetsplats, bra lön, bra arbetstider... 2
Svar
32
· Visningar
7 038
IT & mobiler Tjollahopp! Dags för mig att köpa en ny dator då min nuvarande håller på att sacka ihop. Inget illa ment mot min lilla HP, den har...
Svar
18
· Visningar
1 210
Senast: labb
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Ja, har du nåt du stör dig på som du vet att du verkligen inte borde bry dig en sekund om? Jag till exempel stör ihjäl mig på dumma... 99 100 101
Svar
2 019
· Visningar
122 366
Senast: mandalaki
·
IT & mobiler Hur gör man... Tänkte vara smart och ladda ner en skolbok, blev ombedd att lägga in kortuppgifter för att de bara fick handla med vissa...
Svar
8
· Visningar
1 305
Kropp & Själ Jag har allt mer börjat fundera på att göra slag i saken och äntligen skaffa de där tatueringarna jag drömt om i uppåt 10 år nu... Men...
Svar
12
· Visningar
3 189
Äldre Kära Bukeborgare! Jag misstänker att jag inte är ensam om att vara i Göteborg i helgen, och undrar om ni som bor i Göteborg kan bistå... 2
Svar
26
· Visningar
1 590
Senast: Mary91
·
Fritid Jag känner mig ledsen. Jag köpte en ny kamera en Canon EOS 70D. Den har fungerat klockrent, men nu kan den plötsligt inte autofokusera...
Svar
13
· Visningar
1 008
Äldre Min bil blev ståendes lite väl nära en hus som brann kraftigt i söndags. Ca 20 m bort. Fått skador i lacken som firma ska bedöma nästa...
Svar
3
· Visningar
915
Senast: Raderad medlem 94602
·
Skola & Jobb Hade en incident nu tidigt på morgonen, två kollegor som gick igång på vad som hade hänt igår i Belgien. Jag förstår att man vill prata... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 707
Senast: sjoberga
·
Äldre Ja vad tänker ni efter dagens attack? Tror ni det har samband med att en av IS ledare för Parisattacken blev omhändertagen för ett par... 9 10 11
Svar
206
· Visningar
9 732
Senast: Pegasus63
·
Kropp & Själ Känner att jag bara måste starta en tråd (lite likt Gammelns Maraboutrådar ;)) I morgon släpper Max sina nya vegorätter :love: Vilka... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
6 836
Senast: Mumfie
·
Äldre Hej! Någon som vet om söndagens kür sänds i repris? Sitter i bilen just då, har inget annat val...
Svar
0
· Visningar
293
Senast: marsve
·
Hemmet Nu behöver jag alla bukes hemmafixares kunskaper eftersom jag inte blir klokare av google :D Jag har tagit bort en plastmatta från en...
Svar
3
· Visningar
2 067
Senast: Pegasus63
·
R
Kropp & Själ Min mamma och jag vill vandra en bit av caminon i maj nästa år och jag skulle jättegärna vilja läsa om andras erfarenheter! Jag hittade...
Svar
2
· Visningar
537
Senast: Raderad medlem 6459
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka