Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer En ny undersökning säger att 13% har haft sex med över 30personer. 10% har haft sex med upp till 15 personer. Inte undra på att det är... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
8 207
IT & mobiler Hej! Har en åttaåring (nio i höst) som sålt Pandasaker och fått presentkort på Siba och vill köpa en dator för pengarna. Tillsammans...
Svar
18
· Visningar
1 988
Senast: Vallmo
·
Trädgård & Växter Jag tänkte ta ner några björkar. Huvudsyftet är att få bort dem, men då kan jag lika gärna använda dem till ved. Frågan är då: Måste jag... 2
Svar
24
· Visningar
3 985
Senast: Korven
·
Trädgård & Växter Stig-Helmer?, nä skämt å sido jag stoppade ner ett litchifrö i en potta med jord, tröttnade på att inget hände och tryckte ner några...
Svar
3
· Visningar
700
Senast: emlem
·
Skola & Jobb En fråga dök upp idag, som jag inte hittar något svar på. Tänkte jag kan kolla om det är någon här som vet hur det ligger till. Vi får... 2
Svar
31
· Visningar
2 011
Senast: Björk
·
Äldre Det här inlägget riktar sig till er som bor på landet: Jag är en newbie (hyfsat) på landet. Såhär års kommer flugorna in och blir helt... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
8 125
Senast: Jozze
·
  • Omröstning Omröstning
Äldre Själv tycker jag att earth hour är ett jippo som är ganska meningslöst. De som inte bryr sig alls bryr sig nog inte om detta heller. De...
Svar
2
· Visningar
660
Senast: Blue
·
Äldre Har läst lite om klädkoden och det står bl.a. att man ska ha "täckta axlar": vad menas med detta? Betyder det att man måste ha axelband...
Svar
15
· Visningar
3 180
Senast: Trasdocka
·
Äldre Är det någon här som brukar göra det/har gjort det och kan berätta lite om hur det gick? :) Har sett så himla mycket fint där och är...
Svar
7
· Visningar
18 199
Senast: Tokyo
·
Hemmet Har ni en inredningsstil och i så fall - vet ni vilken? :confused: Det är så omysigt hemma hos oss, men jag vet liksom inte vad jag... 2 3
Svar
45
· Visningar
5 079
Senast: Gabbi
·
Äldre Hej!! Ska flytta till Mora om en månad och undrar såklart vilka buke-människor som finns i krokarna? Jag har noll koll på området och... 2
Svar
28
· Visningar
2 807
Senast: Jeffery
·
Skola & Jobb Jag är sedan ett antal månader deltidssjukskriven 25% p g a min MS. Om jag nu skulle bli "vanligt" sjuk i influensa, ryggskott eller...
Svar
3
· Visningar
1 176
Senast: Catsu
·
Äldre Känns passande när det snart är påsk :D *Så, vilket godis gillar ni? *Något ni absolut inte äter? *Äter ni godis överhuvudtaget, eller... 2
Svar
35
· Visningar
2 154
Senast: Modig_Korn
·
IT & mobiler ... hur gör man det?:confused::confused::confused: Min kalender-app startar inte när jag klickar på den. Så jag tänte testa att...
Svar
3
· Visningar
545
Senast: Tarnin
·
Äldre Jag såg en film på netflix för ett bra tag sen och vill gärna se den igen men kommer inte på vad den heter! Och jag har googlat mig blå...
Svar
4
· Visningar
934
Senast: moster
·
Äldre Jag är kvinna och jag har en far. Min far föraktar kvinnor. Trots det tycker han om mig och respekterar mig i någon mån. Hur går det... 11 12 13
Svar
244
· Visningar
11 043
Senast: Borttaget konto
·
Äldre Min bil krånglar och "ingen" vet vad som är fel. Om det är en slump eller inte vet jag inte men det har varit blött väder när det har...
Svar
12
· Visningar
748
Senast: Jeffery
·
Kropp & Själ Ja, jag vet att jag är tjatig och inte alltid lever som jag lär, men jag rekommenderar verkligen alla som inte sett Sockerfilmen att... 10 11 12
Svar
221
· Visningar
13 704
Senast: Dentaku
·
Hemmet Huset vi tittar på just nu ligger på ett toppenställe, 100 meter från vattnet i ett lugnt och uppvuxet villakvarter. Priset är bra, och... 2 3
Svar
46
· Visningar
6 164
Kropp & Själ Talande att telefonen ville rätta "aptit" till "sprit" i rubriken? :D Jag är riktigt jäkla sjuk. Influensa med allt vad det innebär i... 2
Svar
26
· Visningar
1 653
Senast: Mammas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka