Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Min mamma har fått diagnosen familjär hyperkolesterolemi. I och med att det är ärftligt finns det risk att jag också har det. Det oroar...
Kropp & Själ
Har sedan länge extremt spända muskler i nacke och rygg. Känner av yrsel ibland.
Det knakar och knastrar i nacken, men har blivit bättre...
Kropp & Själ
Jag fick en NPF-diagnos i början av högstadiet. Jag har sedan klarat mig hyfsat genom livet, med samhällets mått mätt. Då jag har fixat...
Kropp & Själ
Nyss hemkommen från malmöfestivalen och fortfarande lyrisk över smaken. Rätten fick full pott av den lokala matkritikerguden och jag var...
Ekonomi & Juridik Jag funderar på att börja hyra ut min hästtransport. Någon som gör det är och kan ge lite tips på hur man gör detta bäst.
Funderar på...