Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

N
IT & mobiler Jag skulle vilja se bilder som ni har tagit med canon 1000D, för jag funderar på att skaffa en och vill se hur bilderna blir. Skriv...
Svar
12
· Visningar
1 858
Senast: malumbub
·
IT & mobiler Är det någon som vet ifall det går att "tanka" ner och spara en video från Aftonbladet? Hur gör man i sånna fall? Har nämligen tagit min...
Svar
7
· Visningar
2 023
Senast: SoffiProppi
·
IT & mobiler Hur sjutton tar man bort skype fran en mac data? Om jag drar ikonen till skrapkorgen sa kommer ett meddelande upp att: Det gar inte...
Svar
1
· Visningar
855
K
IT & mobiler Kan man ladda ner laglig gratis film? Var i sånna fall?
Svar
7
· Visningar
8 762
Senast: nidron
·
IT & mobiler Batteriet i min laptop verkar vara slut. Det laddar ur på nolltid och när jag startar datorn kommer det upp en varningstext om att...
Svar
4
· Visningar
3 280
Senast: Rosett
·
L
IT & mobiler Hej! Har ni sims 2 arbetsliv? Kan ni va snälla och mejla mig då!! Måste fråga ett par saker.. Här får ni en fråga! Kan man göra en...
Svar
0
· Visningar
717
Senast: Lainee
·
IT & mobiler Jag funderar på att köpa ny systemkamera och vill då ha någon som tar bra bilder även i ridhus. Dvs den måste klara av korrekt...
Svar
3
· Visningar
1 015
Senast: Genesis
·
IT & mobiler vill köpa ny telefon, skall kunna användas i arbete och ha tillgång till wlan SAMT att de skall gå att spela angry bird på den ( går ej...
Svar
1
· Visningar
844
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Av en händelse klickade jag på staplarna nere till höger och då dök detta nätverket upp, .NET Vad är det? Har aldrig sett det...
Svar
2
· Visningar
948
Senast: iNHALE
·
IT & mobiler Jag har en laptop vars sladd blivit tuggad på av en kanin. Datorn klarar sig på strömmen som kommer igenom (jag har tejpat) även om den...
Svar
5
· Visningar
1 873
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Har använt mig av Pixbox tidigare men det verkar strula rejält och många album har försvunnit. Vill därför inte fortsätta med dom utan...
Svar
3
· Visningar
770
Senast: Andorra
·
IT & mobiler Hur gör man det? har försökt genom instruktioner på webben men får det inte funka. Stör mig på alla sökningar är kvar, hur länge är dom...
Svar
0
· Visningar
715
IT & mobiler Har nu tröttnat på att det ständigt krånglar och ligger nere. Gillar inte heller photobucket. Kraven är följande Ha plats för...
Svar
8
· Visningar
1 369
Senast: Ingela_S
·
IT & mobiler Hej. Jag var hos fotograf idag och tog ca 600 bilder. Fick skivor med mig hem med bilderna i RAW format (Det exakta formatet är Canon...
Svar
2
· Visningar
1 565
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Lite nyfiken... Jag pular ju en hel del med bloggar, både egna och andras och därför vore det intressant att höra vad du använder för...
Svar
6
· Visningar
1 512
Senast: Ceero
·
IT & mobiler Haha alltså nu kommer en ren och skär gnälltråd. Min kära MacBook har nog kastat in sin sista handduk efter en ordentlig fuktskada...
Svar
7
· Visningar
1 148
·
IT & mobiler Jag har två diskar på min dator varav den ena säger min dator nu är helt full? Jag trodde det var omöjligt att fylla 147 GB :p Men...
Svar
6
· Visningar
1 155
·
IT & mobiler På varenda sida jag öppnar på nätet tycks teckensnittet plötsligt ha ändrats. Såvitt jag vet har jag inte gjort något, så vad har hänt...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: iNHALE
·
IT & mobiler Hej! Någon som vet om det finns något sätt att göra en hemsida och sedan behålla den gratis? På de flesta sidor där man kan göra sin...
Svar
6
· Visningar
1 098
Senast: Eliseeh
·
IT & mobiler Om man skickat ett mail,och det står i utkast,har det inte kommit fram då? När jag går in på skickat finns det mailet med som...
Svar
0
· Visningar
755
Senast: Zolimita
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Lekstuga
  • Tandfen utan kontanter
  • Pluggtråden

Hund, Katt, Andra Djur