Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Är det någon som vet ifall det går att "tanka" ner och spara en video från Aftonbladet? Hur gör man i sånna fall? Har nämligen tagit min...
IT & mobiler
vill köpa ny telefon, skall kunna användas i arbete och ha tillgång till wlan SAMT att de skall gå att spela angry bird på den ( går ej...
IT & mobiler
Jag har en laptop vars sladd blivit tuggad på av en kanin. Datorn klarar sig på strömmen som kommer igenom (jag har tejpat) även om den...
IT & mobiler
Hur gör man det? har försökt genom instruktioner på webben men får det inte funka. Stör mig på alla sökningar är kvar, hur länge är dom...
Ekonomi & Juridik Jag funderar på att börja hyra ut min hästtransport. Någon som gör det är och kan ge lite tips på hur man gör detta bäst.
Funderar på...