Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag ska åka till Tyskland några dagar. Kan jag ta med min laptop och ansluta till hotellets trådlösa nätverk? Alltså fungerar min...
Svar
2
· Visningar
835
Senast: yobre
·
IT & mobiler Vilket program använder man bäst till det? Det går inte med Media Player va? Jag har en minidisc med egen musik som jag lekte fram i ett...
Svar
3
· Visningar
1 218
Senast: Spoket_Laban
·
K
IT & mobiler Vill nu köpa en ny dator men jag behöver hjälp för kan nästan ingenting om sådan här! Vad ska man tänkte på när man köper en dator? Har...
Svar
4
· Visningar
799
Senast: Springer
·
IT & mobiler För ca två timmar sedan kikade jag på min mejl och nu innan jag skulle till sängen så skulle jag kika igen men tror ni att det gick...
Svar
2
· Visningar
812
Senast: sky_fly
·
IT & mobiler Typ alla animeringar på internet (som är mer än :rofl: typen då) brukar ju vara från film/tv eller liknande. Men hur man gör sådana är...
Svar
4
· Visningar
1 303
·
M
IT & mobiler Vilka dator butiker är bäst? Ska köpa en ny dator snart och har kollat igenom de vanligaste, typ http://proshop.se/, http://www.inet.se/...
Svar
2
· Visningar
946
·
IT & mobiler Jag har i många år arbetat i programmet PageMaker (har en mycket gammal version), men det programmet tycks ha försvunnit ur marknaden...
Svar
4
· Visningar
1 501
·
IT & mobiler Gaah. Jag blir lite less på min mobil. Har en LG Gt400 och har äntligen fått den att kommunicera med datorn via en sladd. :) Men jag...
Svar
3
· Visningar
1 659
Senast: Josefinjuliette
·
IT & mobiler Nya familjemedlemmen tog en promenad ;ver tangentbordet och nu finns inte de tre sista bokst'verna i alfabetet :p Hj'lp!!
Svar
5
· Visningar
1 265
IT & mobiler Har just nu en Sony A200 som jag haft i tre år nu, men känner att jag vill ha en ny. Behöver inte vara den dyraste, enda kravet är att... 2
Svar
27
· Visningar
2 118
Senast: ii-ssa
·
IT & mobiler Både jobbdatorn och min egen hemma är det samma problem med. Har gått in i "verktyg" och klickat "inaktivera blockering av pop-up...
Svar
1
· Visningar
952
Senast: bigganl
·
IT & mobiler Jag köpte mig en MacBook Pro för nån månad sen. Jag har bara använt vanlig pc innan, så jag är totalt nybörjare på mac. Allt funkar...
Svar
15
· Visningar
1 916
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Var hittar man sådan sak så man kan använda en laddare från utlandet i svenska vägguttag ?
Svar
2
· Visningar
718
Senast: Unix
·
M
IT & mobiler Jag arbetar med att uppdatera ett antal blanketter på jobbet. Blanketterna består av ett stort antal rutor där man ska fylla i olika...
Svar
1
· Visningar
7 402
Senast: Unix
·
Svar
3
· Visningar
9 282
S
IT & mobiler Hoppas att buke har svaret även på denna fråga. När jag öppnar Office Word 2007 så vill den att jag ska skriva in produktnyckeln... 2
Svar
20
· Visningar
13 208
Senast: iNHALE
·
IT & mobiler Är det stor skillnad mellan dom 2??? Blev lite sugen på CS5 men ville höra om d e lönt att köpa det...
Svar
9
· Visningar
1 016
Senast: Elektron
·
IT & mobiler Någon som begriper sig på det? Jag har installerat en template som jag gillar & enligt anvisning ska jag ladda ned en fil & sen...
Svar
2
· Visningar
997
Senast: Spirit
·
IT & mobiler Har tillgång till en Asus mini-PC som tyvärr har ett írriterande fel! När man sitter och skriver på internet (i I-net explorer), som...
Svar
6
· Visningar
918
Senast: Prosit
·
IT & mobiler så jag funderar på att byta. Jag kan inte längre handla på cdon.com, det står att inloggningen är fel. På IExplorer funkar det utan...
Svar
3
· Visningar
844
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bästa länet för häst?
  • Födda 2022