Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Hej! Ser bilder där man har kopierat/klistrat in bilder men så att bakgrunden/bakgrundsbilden syns iggenom de inklistrade bilderna! Vet...
Svar
2
· Visningar
741
Senast: ErikGBG
·
IT & mobiler Följer sånna där knappar med eller måste man köpa det separat? Eller går det att spela med vanliga handkontrollerna? Och ännu...
Svar
8
· Visningar
1 925
Senast: Otter
·
M
IT & mobiler Hej! Jag fick precis hem spelet My Horse And Me, och installationen går hur bra som helst. Men när installationen är klar så hittar jag...
Svar
3
· Visningar
1 636
Senast: Eijya
·
IT & mobiler Min dator har nu i ett par veckors tid försökt ladda ned Internet Explorer 9 varje gång jag startar datorn men det hänger sig varenda...
Svar
6
· Visningar
1 100
Senast: MonteRose
·
IT & mobiler Jag har köpt en Cyber Shot 16.1 pixlar, som håller på att driva mig till vansinne! Har tidigare haft en med 12 pixlar men den blev...
Svar
3
· Visningar
1 066
Senast: Miks
·
IT & mobiler Jag tycker nästan det är lite pinsamt att ställa denna frågan eftersom jag normalt brukar kunna sådant här själv, men nu har det gått...
Svar
3
· Visningar
1 247
Senast: zassoo
·
IT & mobiler Vilken version av photoshop ska man ha? Jag har Photoshop Elements 7,0 men har hittills inte fattat hur man gör mer än de allra...
Svar
8
· Visningar
1 256
IT & mobiler Min scroll på pekplattan funkar inte när jag använder mozilla firefox. De funkar annars men inte just när jag använder den webbläsaren...
Svar
4
· Visningar
1 575
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Ja, hur gör man om man inte kan lägga in kontakterna i outlook? jag har inte någon licencierad outlook på denna datorn så det funkar...
Svar
0
· Visningar
852
Senast: moonstruck
·
IT & mobiler Jag måste vara blind för jag kan inte hitta var man byter sin profilbild på youtube? Skulle vilja uppdatera min profil där.
Svar
2
· Visningar
1 178
Senast: Izzie
·
IT & mobiler Jag köpte min telefon i februari och har fortfarande inte lyckats klura ut hur jag ska föra över musik till den. Har gått igenom...
Svar
6
· Visningar
4 705
Senast: iNHALE
·
IT & mobiler Jag r rätt dålig på det här med bra objektiv så behöver lite hjälp. Jag vill ha ett objektiv med ordentlig zoom som ger ordentligt med...
Svar
0
· Visningar
470
Senast: Shark
·
IT & mobiler har funderat på en minidator som man kan ha med sig på stan, men även sitta ute i trädgården med. Har idag en vanlig laptop, men den...
Svar
7
· Visningar
1 582
Senast: vinkelina
·
IT & mobiler Internet Explorer fungerar inte (Webbsidan kan inte visas), Picasa hävdar att datorn ej är ansluten till internet och när jag...
Svar
9
· Visningar
1 159
Senast: ylvali2
·
IT & mobiler Har letat och letat men hittar inte lösenordet till vårt trådlösa nätverk här hemma, den stationära datorn är inkopplad på det och...
Svar
4
· Visningar
2 145
Senast: nmolsson35
·
IT & mobiler Går det att byta filformat på en filmsnutt (filmat med vanlig digitalkamera) utan att filmen förstörs? Jag fick några filmer i formatet...
Svar
7
· Visningar
11 914
IT & mobiler Hej! Jag har en hästblogg och så är det en gubbe med som jag inte vill ska kommentera småperversa saker vilket han gjort, jag vill helst...
Svar
3
· Visningar
1 483
IT & mobiler Det går inte längre att vinkla den och få skärmen liggande. Kan det vara nån inställning jag kommit år eller är det telefonen som inte...
Svar
2
· Visningar
2 508
Senast: tinaiva
·
IT & mobiler Tog häromdagen loss CPU fläkten för att rensa bort damm och få det rent och struntade i att smeta på ny thermal paste då jag inte hade...
Svar
3
· Visningar
1 095
Senast: Sharpless
·
O
IT & mobiler Jag undrar om man kan ladda ner hästar till the sims? har hört att man kan de men vart hittar man de och hur gör man ? Tacksam för...
Svar
2
· Visningar
1 706

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Lekstuga
  • Tandfen utan kontanter
  • Pluggtråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka