Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Hej! Ser bilder där man har kopierat/klistrat in bilder men så att bakgrunden/bakgrundsbilden syns iggenom de inklistrade bilderna! Vet...
IT & mobiler
Hej!
Jag fick precis hem spelet My Horse And Me, och installationen går hur bra som helst. Men när installationen är klar så hittar jag...
IT & mobiler
Går det att byta filformat på en filmsnutt (filmat med vanlig digitalkamera) utan att filmen förstörs? Jag fick några filmer i formatet...
IT & mobiler
Hej! Jag har en hästblogg och så är det en gubbe med som jag inte vill ska kommentera småperversa saker vilket han gjort, jag vill helst...
Hästmänniskan Det är samma här på östgötaslätten, våra tre hästar har 4 ha hage. Använder bara hela på vintern, sommartid hade de ätit ihjäl sig 😅
Men...
Ekonomi & Juridik Jag funderar på att börja hyra ut min hästtransport. Någon som gör det är och kan ge lite tips på hur man gör detta bäst.
Funderar på...