Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Nu behöver jag er hjälp! Jag har en vit logga i eps-format som jag vill lägga till en mörk bakgrund på. Men hur jag än försöker så blir...
Svar
6
· Visningar
1 033
Senast: Micks
·
IT & mobiler Ja som jag skrev och nu vill jag byta tillbaks till som det var innan är detta möjligt?
Svar
3
· Visningar
990
Senast: Mysaan
·
M
IT & mobiler Har laddat över en film från mobilen till datorn, men jag kan inte öppna den. Får då ett felmeddelande som lyder: Det går inte att...
Svar
2
· Visningar
1 378
Senast: hvala
·
IT & mobiler Försäljaren jag pratade med idag sa att jag kan styra mobilen så den bara kopplar upp sig mot ett visst nätverk (mitt trådlösa hemma)...
Svar
0
· Visningar
835
Senast: Madick
·
IT & mobiler Jag får spunk på Sketchup, eller rättare sagt att jag inte kommer på lösningen på det. Jag tycker det är jätte svårt att placera saker...
Svar
0
· Visningar
782
Senast: -Remont-
·
IT & mobiler Kan logga in, men kan ej öppna meddelanden i inkorg, kan inte slänga i papperskorgen. Kan inte gå in på skräpposten. Har varit så här...
Svar
0
· Visningar
675
Senast: cowgirl81
·
IT & mobiler Jag har hemsida på webs.com nu men är inte helt nöjd. Dels så funkar inte alla svenska bokstäver överallt och sen skulle jag också vilja...
Svar
0
· Visningar
699
Senast: MiniLi
·
IT & mobiler Jag har ställt in mailen så att outlooken döljs vid minimering (för att ha bättre överblick över mina andra fönster). Den lägger sig...
Svar
2
· Visningar
843
Senast: dee79
·
IT & mobiler Jag har en av makens gamla bärbara datorer (ses förmodligen som väldigt antik, men funkar bra och var högpresterande när den var ny)...
Svar
2
· Visningar
877
Senast: ameo
·
IT & mobiler Hur får man fram rutan på högersidan som heter Pågår nu och som visar vad ens vänner skriver och gör just nu? Jag har bara annonser och...
Svar
3
· Visningar
894
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Jag har köpt en videokamera (Sony HDR-CX115) som filmar i HD. Allt bra så långt, det blir hyfsad kvalitet. Lagras i formatet m2ts, som...
Svar
3
· Visningar
986
Senast: iNHALE
·
U
IT & mobiler köpt en dator med hdmi utgång som jag nu försökte koppla till tv:n, men jag hör inget ljud. Vad gör jag för fel? :confused:
Svar
1
· Visningar
1 141
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Har en D-link DIR-615 som jag använde mig av i min förra lägenhet. Detta funkade hur bra som helst. Men nu försöker jag ordna så jag har...
Svar
2
· Visningar
901
IT & mobiler Hej! Jag undrar vilken kabel man ska ha om man vill kunna se film från sin notebook (laptop) på sin tv. Har en gammal tjock tv, och en...
Svar
1
· Visningar
712
IT & mobiler Denna ruta kommer upp när jag ska puplicera filmen jag precis gjort. Orginalkällan finns kvar, platsen finns på datorn och jag...
Svar
0
· Visningar
717
Senast: Varmblod90
·
S
IT & mobiler och kanske också telia säker surf. Ska försöka förklara mitt problem. när jag klickar på Explorerknappen så säger den att Explorer...
Svar
4
· Visningar
1 781
IT & mobiler Ja, egentligen är inte datorn ny, den är bara olik sig. För några veckor sedan, när jag skulle stänga av den, började den att uppdatera...
Svar
6
· Visningar
1 138
Senast: Yaroomba
·
IT & mobiler ... Visas på E3 i år http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-the-sims-3/714710 (trailer) Ser ju spännande ut. Nu kanske vi...
Svar
6
· Visningar
1 374
IT & mobiler Nu vet jag inte vad det heter, för jag minnas av någon anledning inte vad det heter, men jag hoppas att någon vet vad jag menar. På...
Svar
1
· Visningar
749
Senast: Thek
·
IT & mobiler Nu är jag less på alla fula gråa och svarta datorer som har förfulat mitt hem! Jag ska köpa en ny dator och vill ha en rosa laptop...
Svar
14
· Visningar
1 446
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka