Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Nu behöver jag er hjälp!
Jag har en vit logga i eps-format som jag vill lägga till en mörk bakgrund på. Men hur jag än försöker så blir...
IT & mobiler
Jag har hemsida på webs.com nu men är inte helt nöjd. Dels så funkar inte alla svenska bokstäver överallt och sen skulle jag också vilja...
IT & mobiler
Hur får man fram rutan på högersidan som heter Pågår nu och som visar vad ens vänner skriver och gör just nu? Jag har bara annonser och...
IT & mobiler
Har en D-link DIR-615 som jag använde mig av i min förra lägenhet. Detta funkade hur bra som helst. Men nu försöker jag ordna så jag har...
IT & mobiler
Ja, egentligen är inte datorn ny, den är bara olik sig. För några veckor sedan, när jag skulle stänga av den, började den att uppdatera...
Hundträning Siv är med på en onlineutmaning nu under Maj månad. Det har gått ganska bra. Leffe får åxå haka på så han kommer i form. 11e juni har vi...