Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Har krångel med en laptop och hittade ett tips där man skulle klicka Fn+F7. Men jag vet inte ens vad Fn är för något och kan inte hitta...
Svar
3
· Visningar
6 281
Senast: Congeria
·
IT & mobiler Jag överväger att gå över från fast bredband till mobilt bredband, eftersom jag kan få det billigare och dessutom brukar köra...
Svar
12
· Visningar
1 993
Senast: Sonic76
·
IT & mobiler Vad ska man leta efter? Vad kostar en bra damsugare? Jag vill ha en tyst och som inte går sönder efter bara nått år och en som håller...
Svar
13
· Visningar
2 151
IT & mobiler Nu har jag letat överallt efter någon liknande tråd/ forumdiskussion över halva nätet, så nu med mina sista droppar hopp vänder jag mig...
Svar
12
· Visningar
1 885
Senast: danilo
·
IT & mobiler Vet att det funnits tråd om glassmaskiner innan, men jag hittar den inte. Ska skaffa en på nästa lön och undrar vilka ni har, om de...
Svar
5
· Visningar
1 262
Senast: Sar
·
IT & mobiler Behöver få tag på ett (helst gratis) ljudprogram där man kan göra enklare redigeringar och spara i olika format. Det enda jag har på...
Svar
2
· Visningar
1 008
Senast: Lupin
·
IT & mobiler Ska till turkiet om två veckor och min Nikon är totalt värdelös. Så jag behöver nu en ny lite kvickt. Den ska klara lite partybilder...
Svar
7
· Visningar
960
Senast: linzan
·
IT & mobiler Min sambo brukar få in reklam från en speciell livsmedelsbutik-butik, den enda som har hans e-mailadress. Idag har det trillat in mer...
Svar
3
· Visningar
1 053
Senast: ninnago
·
IT & mobiler Det kommer bara upp om att det är en USBenhet som inte känns igen. Jag har testat allt jag kan komma på. Vad gör man? Vad har...
Svar
4
· Visningar
944
Senast: Lobelia
·
IT & mobiler Är inne på att köpa ny dator (laptop), spanat in två likvärdiga, en Asus och en Acer. Har provat Asusen, gillade tangentbordet och att...
Svar
4
· Visningar
1 260
Senast: bredbandsbloggen
·
IT & mobiler Snabb fråga - om ni skulle sätta in torktumlare eller torkskåp, vilket skulle det bli? Och varför?
Svar
10
· Visningar
1 554
IT & mobiler Jag har en laptop med trådlöst modem. Modemet och även boxen till TV'n styrs via uttaget som ni ser här, det bredvid kontakten då...
Svar
5
· Visningar
1 289
Senast: Egonson_
·
IT & mobiler Ja, som sagt. Jag surfar trådlöst. Är ofta in på en privat hemsida där det ligger en film jag ser på. Många med mig följer denna film...
Svar
0
· Visningar
658
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Jag vill INTE ha en ful svart dator utan en vit eller rosa står på önskelistan. Just nu ligger dessa två billigt och jag undrar lite...
Svar
4
· Visningar
999
Senast: Mojanboy
·
IT & mobiler Sen datorn kraschade har ljudet försvunnit, vet inte vad det är för ljudkort vi har, men sitter ljud-knappar man kan reglera på dator...
Svar
7
· Visningar
1 026
Senast: Ces
·
C
IT & mobiler hahahah, ursäkta för den konstiga rubriken, men jag visste verkligen inte vad jag skulle skriva! :O Men iallafall, vet ni nåt bra...
Svar
2
· Visningar
901
Senast: iNHALE
·
IT & mobiler En äldre och väldigt datorovan vän till mig har fått ett mycket märkligt fel på sitt tangentbord. Datorn "dundrade" (jag vet inte...
Svar
3
· Visningar
867
Senast: Dare
·
IT & mobiler Klantig datoranvändare som av misstag tryckt på någon knapp och lyckats vända hela bilden på laptopen... Hur får jag den rätt igen...
Svar
3
· Visningar
1 486
Senast: MoQ
·
IT & mobiler Har en inspelningsbar digitalbox där minnet börjar bli fullt. Kom på den briljanta iden att lägga över filer från digitalboxen till...
Svar
1
· Visningar
2 559
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Idag bestämde sig min systemkamera för att gå till de sälla jaktmarkerna, displayen socknade helt sonika mitt under ett fotopass och...
Svar
4
· Visningar
1 238
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bästa länet för häst?
  • Födda 2022