Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har blivit ifrågasatt av vissa läkare huruvida jag hallucinerar eller ej, då man tydligen inte kan vara medveten om att det man... 2
Svar
39
· Visningar
5 732
Senast: Rosett
·
Äldre Jag har funderat på att skaffa gratisversionen. Har inget alls f n. När jag klickar på någon Spotifylänk som mina vänner på FB har så... 2
Svar
30
· Visningar
1 742
·
Kropp & Själ Colour B4 är den absolut bästa och skonsammaste hemma-avfärgningen jag testat, men nu tre år efter jag senast använde den så verkar... 2 3
Svar
42
· Visningar
23 436
Äldre Alltså, för ca 6 månader såg jag en film (minns inte vilken men den var dålig och hade en ganska B produktion... ^^) Iaf, i denna film...
Svar
7
· Visningar
1 501
Äldre Min mor försökte idag att avsluta sina lotter hos postkodlotteriet vilket visade sig vara väldigt svårt. När kundtjänsten förstod att... 2
Svar
36
· Visningar
4 831
Senast: smedsussie
·
Äldre Känner du dig nöjd med ditt liv? Din livssituation? Ditt jobb? Din bostad? Din familj? Din fritid? Dig själv? Berätta gärna... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 656
Senast: chaosgirl
·
Äldre Lite inspirerad av en tråd på Förälder (som handlar om vegetarianbarn), började jag fundera över vad som skulle hända om hela jordens... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
11 806
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Ja hur mycket hänsyn tar du vid allergier. Tex om någon nära dig blivit hundallergisk, knallar du hem till den ändå med din hund? Tycker... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
7 266
Senast: As_Vegas
·
Kropp & Själ BBC sparkar Clarksson från Top Gear. golit erkänner att han kommer att sakna svinet. Men det beror nog lite på att golit tänkte sig att... 2
Svar
37
· Visningar
3 080
Senast: GoLightly
·
Skola & Jobb Innan jag började på mitt nuvarande jobb så jobbade jag i februari i år lite extra i ett stall. Har inte fått ut min lön för detta. Var...
Svar
7
· Visningar
1 071
Senast: MissFideli
·
Äldre Bernth har målat sitt hus i en färg som blir mörkare ju högre upp på väggen man tittar. Lite som färgskiftningarna på himlen, toningar i... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 907
Senast: Bison
·
Relationer Är det någon här som har gjort det? Jag ska försöka fatta mig kort, men jag har känt senaste året att min bästa vän kanske inte är den... 2
Svar
21
· Visningar
8 148
Senast: hastflicka
·
Äldre Nu är det fritt fram att deklarera! :D 4 5 6
Svar
117
· Visningar
7 297
Senast: bejkonfis
·
Äldre Jag har en 500 cl pumpflaska (ansiktstvätt) med typ 0,5 dl kvar på botten men kan inte pumpa upp det. Ser inte hur "röret" är i botten...
Svar
0
· Visningar
410
·
Skola & Jobb Riktigt jävla osvensk att fråga om inkomst, men jag tycker det iallafall är intressant att höra vad folk jobbar med och tjänar! Jobbar... 10 11 12
Svar
231
· Visningar
36 582
Senast: Thaliaste
·
Relationer Vet inte om ni minns mig, anonymt nick som gjorde en tråd om att jag blir behandlad som luft. Flera av svaren i den tråden gjorde mig... 6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 304
Senast: Badger
·
Hemmet Jag ska sy en gardinkappa och har fastnat lite för det här tyget: Tyvärr är det ju bara 150 cm brett och mitt fönster över två meter...
Svar
6
· Visningar
1 658
Senast: aiquen
·
Relationer Jag har fått en inbjudan till bröllop i sommar, det är dock inte helt tydligt huruvida det är med respektive eller inte. Jag tänkte helt... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
11 125
Senast: purity_666
·
Äldre Ja, eftersom att Bukefalos hjälpt mig att hitta bra grejer tidigare, så testar jag igen! :D Jo, det är nämligen såhär att jag inte... 2
Svar
21
· Visningar
1 978
Mat Någon som är medlem där? Är det bra recept? Ca priser på ingredienster per vecka? Ja helt enkelt är ni nöjda?
Svar
4
· Visningar
907

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka