Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ ja, som rubriken säger, kan man ta p-sprutan på sig själv? Jag vet att den ska i en muskel, rumpan eller alternativt låret. Tänkte ge... 2
Svar
23
· Visningar
8 465
Senast: Laa
·
Skola & Jobb Har hamnat i en sits jag aldrig varit i förr och skulle behöva lite input kring hur jag ska formulera mig. Jag söker sommarvikariat...
Svar
1
· Visningar
2 310
Hemmet Om man vill bygga ett litet hus, men inte så litet som ett Atterfallshus, vad finns det för färdiga modeller att snegla på? Hittar inget...
Svar
11
· Visningar
2 136
Senast: fred
·
Tjatter Nån som vill vara med och skapa en ABC-berättelse? Första meningen börjar på a, sen b o.s.v. tills man kört hela alfabetet. Varje del...
Svar
1
· Visningar
547
Skola & Jobb Ska ta fram en logga till mitt företag och har hittat en bild online som jag vill använda mig av. Jag kan vad jag förstått köpa denna...
Svar
8
· Visningar
1 081
Äldre Ja, har ni några bra tips för hur man hittar så billiga flygbiljetter som möjligt? Ska man boka tidigt, eller så sent som möjligt? Ska...
Svar
5
· Visningar
756
Senast: Sedna
·
Äldre Jahap som om inte den här flyttcirkusen vore nog så ska vi även tvingas ha lägenhetsvisningar vilket egentligen inte är en big deal...
Svar
14
· Visningar
1 317
Senast: hastflicka
·
Äldre För ett Exido stylingset? Det är knappt använt, 5 delar med plattång, locktång, skruvlocktång osv. Minns tyvärr inte vad det kostade...
Svar
10
· Visningar
870
Senast: tanten
·
Mat Ja rubriken talar väl för sig själv. Finns det något ni saknar som utgått ur sortimentet, även om det kanske gått flera år sen det... 13 14 15
Svar
299
· Visningar
28 869
Senast: Asko
·
B
Kropp & Själ Tråd om poledance för alla entusiaster och nyfikna! Hoppa in och diskutera! Jag fortsätter helt skamlöst diskussionen om material från... 5 6 7
Svar
128
· Visningar
11 957
Senast: Borttaget konto
·
Äldre Är det någon som vet restiden från cityterminalen till Arlanda? Försöker hitta den på Flygbussarnas hemsida men finner ingenting
Svar
1
· Visningar
469
Senast: Shaggy
·
Kropp & Själ Jag har kanske levt under en sten, men döm om min förvåning när jag öppnade mina nyköpta bindor ikväll (märke: Always). Ut spred sig en... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 273
Senast: Thaliaste
·
Skola & Jobb Ännu en yrkesvals tråd från mig! Men kikar på alla möjliga utbildningar just nu och har fått upp ögonen för röntgensjuksköterska och...
Svar
11
· Visningar
2 589
Senast: LittleJohn
·
Kropp & Själ Jag letar efter helt vanliga enfärgade t-tröjor i bomull i bra kvalitet. De ska vara raka eller endast lätt figursydda. De ska heller...
Svar
11
· Visningar
880
Senast: Björk
·
Äldre Jag och min sambo är bjudna på maskerad i helgen, temat är 50-tal samt burlesque . Hur klär man sig? Prickigt i 50-tal så långt är ja...
Svar
0
· Visningar
409
Senast: YaHilweh
·
IT & mobiler Någon som har ledtrådar till vad jag kan göra? Igår märkte jag att telefonen blev varm i fickan. Den minskade batterinivå snabbt. I...
Svar
4
· Visningar
1 711
Senast: Flixon
·
Äldre Ska vi inte skapa en samlad tråd för Bukes bilnördar.... Vad har ni för drömbil? Vad drägglar ni över? Etc... Och ur mitt perspektiv... 2 3
Svar
51
· Visningar
3 706
Senast: bejkonfis
·
Kropp & Själ Mina ögon har (sedan länge) varit väldigt rinniga av sig. Inte så att de rinner bara av sig själv, men om jag t.ex sitter i solljus...
Svar
6
· Visningar
1 487
Senast: Silkisif
·
Skola & Jobb Jag vet inte vad jag ska göra, eller vart jag ska vända mig. Men jag kan inte jobba, skulle man kunna säga. Jag har jobbat heltid och...
Svar
2
· Visningar
940
Senast: Irmelinis
·
Kropp & Själ Färgade håret själv igår och kände fort av att det kliade men trodde jag var torr då jag hade haft problem med en hand som var torr...
Svar
13
· Visningar
2 420

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Artfex S

Hästrelaterat

Tillbaka