Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag erkänner, jag är popcornberoende, hur pass dåligt är det egentligen att äta popcorn ofta? Jag kan äta popcorn en påse flera gånger...
Svar
10
· Visningar
1 331
Senast: TygerTyger
·
Relationer Glöm bara att flytta klockan i helgen :up:
Svar
2
· Visningar
438
Senast: Gammeln
·
Skola & Jobb Eftersom jag är så dålig på att söka jobb (jag söker alltså en massa men utan resultat) så påpekar min omgivning att jag borde ta hjälp...
Svar
8
· Visningar
953
Senast: Elina8
·
Skola & Jobb Risk för rörigt inlägg, men jag känner att jag måste ventilera mina tankar med några andra än familjen. Jag slutade gymnasiet -09 och... 2
Svar
25
· Visningar
2 527
Senast: Turali
·
Äldre Nu är jag förvirrad och tankarna snurrar runt, runt, runt. Vågar och vill jag flytta ut till ett hus på landet helt ensam från min... 2 3
Svar
51
· Visningar
4 635
Senast: Reville
·
Hemmet Jag har egentligen varit väldigt oförtjust i plastgolv men verkar som om vi kommer behöva ha det i vårt vardagsrum. Men vet någon hur...
Svar
7
· Visningar
1 232
Kropp & Själ Jag startade en sån här tråd för flera år sen och det blev en intressant tråd, med mycket heta diskussioner. Det är ju ett... 9 10 11
Svar
212
· Visningar
12 829
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Satt just och tittade på antagningsstatistik från Högskoleverket på olika utbildningar. (Även historiska antagningar). Kan börja med...
Svar
6
· Visningar
1 599
Senast: Happimess
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft svårt att somna om jag måste sova tidigt (~före 00), det tar ofta 1-1,5 timmar. Nu har jag dock somnat på ca 20... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 967
Senast: Thaliaste
·
Tjatter Ja, det här är tråden för oss att samla alla pinsamheter eller konstigheter som telefon korrigerat om till något helt annat än vad man... 7 8 9
Svar
163
· Visningar
24 245
Senast: ancan
·
Trädgård & Växter Någon som provat? Hur blev skörden? Stannar halmen verkligen kvar - eller har man halm i hela trädgården sen...
Svar
0
· Visningar
457
Senast: vilse
·
Kropp & Själ Jag har alltid gillat pumps, det är snyggt till typ allt, jeans, chinos, shorts, kjol och klänning! Och i år verkar de dessutom finnas i... 2
Svar
32
· Visningar
6 470
Senast: touche
·
Kropp & Själ Som jag skrivit tidigare har jag en värk som jag håller på att bli tokig av. Har läst om en del som använder magnesiumspray/olja och...
Svar
7
· Visningar
4 721
Senast: Elina8
·
Äldre Inatt drömde jag en rätt konstig dröm om att jag var på anställningsintervju hos sverigedemokraterna. Intervjun hölls av Åkesson själv...
Svar
18
· Visningar
1 158
Senast: Maqurell
·
Skola & Jobb Jag har nu bott i Göteborg i ett år och jag är så jävla less på alla invandrare som inte kan svenska!!! Jag hjälper barn med deras skola... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
9 450
Senast: lilstar
·
Relationer Hur mycket äter ni och vad äter ni på en chipsbuffe :confused:Precis som lösgodis så finns det nu chipsbuffe. Är det verkligen gott att... 2
Svar
20
· Visningar
2 051
Senast: Smulan75
·
Äldre För att finansiera sina nödvändiga reformer. Men kan en realpolitiker i Europa verkligen "köpa" det förslaget.? Det skulle ju resultera...
Svar
1
· Visningar
428
Senast: Atle
·
Trädgård & Växter Dotter älskar ingefära. Själv har jag inte klarat att lära mig det. Men jag försöker ju vara en god mor... Såg på fb att man kunde...
Svar
1
· Visningar
1 003
Senast: aprilmaj
·
Kropp & Själ Nu behöver även jag hjälp av DrBuke! Jag upptäckte i förra veckan att jag har en nyuppkommen knöl på hälen. Egentligen på båda hälarna...
Svar
1
· Visningar
1 306
Senast: TantAgda
·
Äldre Finns det? Om ja, vilka är bra? Eftersom jag redan tidigare tyckte att det var (både kroppsligt och själsligt) jobbigt att försöka ta... 2
Svar
23
· Visningar
5 633
Senast: Pudlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka