Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Är det någon som vet vilken bredbandshastighet som krävs för att kunna ha Telia digital-tv? Kan 8 räcka?
Svar
4
· Visningar
697
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Hjälp! Min mobil fick helt plötsligt för sig att börja synka alla bilder jag nånsin lagt upp på Facebook. Över 1000 extra bilder ligger...
Svar
16
· Visningar
810
Senast: Rosett
·
Äldre Har du genomgått (eller genomgår) KBT? Hur har det fungerat? Hjälper det? Jag tänker främst mot tankemönster och invanda reaktioner. Är...
Svar
3
· Visningar
567
Senast: Azalea
·
Kropp & Själ Jag står i valet och kvalet om jag ska kontakta vården eller inte, visst kan jag ringa 1177 och rådfråga dem men tänkte ändå höra hur... 2
Svar
21
· Visningar
1 793
Senast: Nepeta
·
Äldre Det är starka solvindar just nu och det sägs ju ställa till det på jorden. I morse när jag klev i bilen hade alla radiostationer...
Svar
1
· Visningar
423
Senast: Idas
·
Kropp & Själ Jag har absolut inte haft några problem med att borsta tänderna förut men de senaste månaderna har jag fått svårare och svårare att...
Svar
16
· Visningar
1 919
Hemmet När jag flyttade in i min lägenhet så satte jag upp kakeldekor från Lagerhaus. Nu i dagarna tog jag bort den, eller försökte iallafall...
Svar
3
· Visningar
7 364
Senast: aiquen
·
Kropp & Själ Fjärde dagen med en hemsk smärta i munnen. Har en visdomstand på nedre raden höger sida som inte tagit sig igenom tandköttet och kommer...
Svar
14
· Visningar
2 817
Senast: Nepeta
·
Kropp & Själ Någon som har förslag på en bra löparklocka? det jag vill få ut av klockan är; tiden, distans och fart Alltså ingen värsting behövs...
Svar
11
· Visningar
837
Svar
30
· Visningar
2 082
Senast: Prosit
·
Trädgård & Växter Ja, vad ska jag ha egentligen? Jag vill bygga in mig. Framsidan av huset är ut mot vägen, och jag vill inte se vägen. ( I know, bra... 2
Svar
23
· Visningar
4 669
Senast: BobberiBoo
·
Trädgård & Växter Jag har ett projekt jag ska ordna med i sommar enligt planen. Jag konstaterade att mycket av de krossade tomaterna vi köper är... 2
Svar
31
· Visningar
4 232
Senast: BobberiBoo
·
Kropp & Själ Gammal användare som skriver under anonymt nick. Jag mår väldigt dåligt på grund av mitt jobb och vet inte hur jag ska gå till väga. Jag... 2
Svar
39
· Visningar
14 815
Kropp & Själ En tråd om självömkan... Senaste dagarna har jag känt mig fullkomligt osynlig, känns som att jag blir ignorerad av de flesta:(, Folk...
Svar
15
· Visningar
1 066
Senast: cirkus
·
  • Omröstning Omröstning
Kropp & Själ Jag är född en måndag. :) Här kan man räkna ut veckodag: http://www.kalkyleramera.se/kalendern/veckodag-for-visst-datum 2
Svar
25
· Visningar
3 359
Senast: Raderad medlem 94602
·
Äldre Precis som rubriken frågar så är jag allmänt nyfiken av åsikterna angående vindkraft på buke. I mitt arbete har jag indirekt fått viss... 12 13 14
Svar
262
· Visningar
11 005
Senast: lillkillen
·
Äldre Jag var i helgen på en väldigt stor begravning. Begravningar är i allmänhet ett väldigt fint sätt att samlas runt någon man tycker om... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 022
Fritid Hej! Jag gör mycket hästskisser för att jag tycker det är roligt att hålla på med. Jag ritar utifrån foton och det blir mycket bilder på... 2
Svar
29
· Visningar
4 047
Äldre Behöver verkligen köpa nya hörlurar nu och vänder mig såklart till buke för att få de bästa tipsen! :D (Vet att det finns en liknande...
Svar
4
· Visningar
742
Senast: G-uldlock
·
Hemmet Ni som har mycket kalk i vattnet, hur gör ni när ni städar? Jag tänker främst på diskbänken och i duschen (kaklad). Finns det något...
Svar
12
· Visningar
1 360
Senast: aprilmaj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka