Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Hade en liten ordväxling med en granne nu på morgonen och blev nyfiken på hur andra människor ser på denna situation. Min kära pappa är...
Svar
19
· Visningar
2 301
Senast: Stereo
·
Äldre Putin har inte visat sig på 10 dagar och det har spekulerats i olika förklaringar till detta. Just nu brinner det tydligen även i... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 235
Senast: BobberiBoo
·
Äldre Det känns som att jag tjatar om detta men jag kan inte låta bli för jag har verkligen fått nog. Jag ber om ursäkt på förhand för ett... 48 49 50
Svar
992
· Visningar
61 410
Senast: Thaliaste
·
Tjatter Jag menar förstår att man inte saknar kon förrän båset är tomt, men ja - ni fattar... Varför är det så? Jag refererar både till de... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 700
IT & mobiler Är det någon som har erfarenhet av att använda sig av det? Mig håller det på att driva till vansinne och den support jag har tillgång...
Svar
0
· Visningar
404
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Jag är så jävla trött på värmland. Jag vill hem, hem dit det finns vård och jobb. Hem dit jag har släkt och en given plats i... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 668
Senast: lil-sis
·
Relationer usch nu kommer värsta gnälltråden här men måste få ventilera av mig lite.. Har ingen att göra det med.. :/ Lever i ett förhållande sen... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
8 198
Senast: Petruska
·
Äldre Hej Bukefalos! Här brukar ju finnas människor som vet det mesta om det mesta och nu skulle jag vilja veta mer om Östafrika i allmänhet...
Svar
10
· Visningar
798
Senast: lizan
·
Tjatter Har bjudit in till Glitterfest i morgon när det är Mello-final och sagt till alla att ta med och förbereda för en färgglad drink. Men... 2
Svar
22
· Visningar
7 584
Fritid Inspirerad av den mycket trevliga tråden med samma tema här på forumet startar jag en ny - men inbjuder vem som vill att från foto... 2
Svar
27
· Visningar
10 591
Senast: Sunny
·
Kropp & Själ Har precis bytt p-piller och är förvirrad över hur jag ska ta dem. Med mina förra åt man alltid från början av kartan till slutet, men...
Svar
14
· Visningar
2 531
Kropp & Själ Ja, hur vet man?? jag och min pojkvän har varit tillsammans i 4 år och innan dess hade jag ett förhållande i 3 år så jag har aldrig...
Svar
3
· Visningar
1 249
Senast: Badger
·
Äldre Om man vill skänka pengar till behjärtansvärda djurprojekt/organisationer, vad finns det då att välja på? 2 3
Svar
48
· Visningar
3 384
Senast: SusieQ
·
Relationer Precis som frågan lyder, skulle ni vilja det? Varför, varför inte? För och nackdelar? Min bästa vän och jag är grannar. Det är... 2 3
Svar
46
· Visningar
6 652
Senast: Rhinos
·
Hemmet Hur är en latexmadrass? Blir det svettigt? Är den mjuk? Funderar på vilken skillnad det är på en latexmadrass och en madrass i typ...
Svar
8
· Visningar
21 211
Senast: TinyWiny
·
Äldre Finns det något riktigt prisvärt boende sommartid i Storstockholm? Jag kommer att åka med bil så boendet kan gärna ligga inom...
Svar
5
· Visningar
1 173
Senast: Kirie
·
Skola & Jobb Hej! Jag har studerat i hela mitt liv känns det som, förutom ett enstaka sommarjobb för en himlans massa år sedan. Nu är jag 27 år, och...
Svar
9
· Visningar
1 738
Senast: Ellajsa
·
Äldre I media har det å senaste tiden debatterats om vattentoalettens vara elelr icke vara. Jag är lite förbryllad och saknar helt erfarenhet... 2
Svar
31
· Visningar
4 060
Senast: aprilmaj
·
Äldre http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20414185.ab Hur kan man få välja bort en människa för att den har slöja? Det fånigaste är att... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 952
Senast: golit
·
Skola & Jobb Har nu jobbat några år som sjuksköterska, men mer och mer insett att jag skulle vilja jobba med adiministativa saker eller göra...
Svar
12
· Visningar
4 038
Senast: touche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka