Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Tänkte börja använda mer naturliga produkter, ex kokosolja som hårinpackning och dyl. Vad har ni för tips? Något bra schampoo utan... 2
Svar
27
· Visningar
2 292
Senast: Pilot
·
Relationer "Måste" man ändra namn pga. giftemål? :o Går i giftastankar just för "juridikens - enkelhetens" skull - borgerlig vigsel och inga (mer...
Svar
13
· Visningar
1 229
Senast: tanten
·
Hemmet Behöver ha nåt som täcker halvvägg i hallen, dels för att den tidigare väggen är så förstörd, dels för att det inte kommer funka att...
Svar
10
· Visningar
1 469
Senast: Gabbi
·
Äldre På kort sikt måste samhället genom handling visa att man inte accepterar att gängen gör upp med vapen i hand. Straff för innehav av...
Svar
0
· Visningar
425
Äldre Precis som ribriken säger. Från en dag till den andra så har jag ingen ordlista när jag skriver inlägg p Instagram. Dvs jag behöver...
Svar
18
· Visningar
812
Senast: MaRomer
·
Skola & Jobb Någon som gjort det och kan hjälpa mig lite? Jag får tydligen bara läsa på distans (eftersom jag har slutbetyg från gymnasiet...
Svar
0
· Visningar
612
Senast: Bubble
·
Skola & Jobb Allvetande buke... Köpte en bil där ägaren misstagit sig ang fordonsskatt och trodde att den skulle betalas av nya ägaren ( den skulle...
Svar
8
· Visningar
587
Senast: Sar
·
O
IT & mobiler Vi har en lampa från lampgustaf (bilden nedan är lånad från netauktion.se). Flera lampor i ljusslingan är brända, men de måste väl gå...
Svar
5
· Visningar
3 380
Senast: sweep
·
Tjatter Jag tycker om fläskpannkaka, redig mat som är enkel att göra. Äter gärna med lingonsylt men sen är det stopp. Men så läser jag om dessa... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 432
Senast: Nenii
·
Kropp & Själ Hej! Jag funderar på om jag skall testa att gå på ett Al-Anon möte, vilket är en organisation för medberoende till alkoholister. På...
Svar
3
· Visningar
832
Fritid Jag har precis flyttat till en ny lägenhet, med egen varmvattenberedare. Jag har märkt att det knäpper (som om det far runt en liten...
Svar
4
· Visningar
5 707
Senast: Keb71
·
Äldre Ja det är sant, det är äntligen dags för finalen i melodifestivalen 2015!! :banana::banana::banana: Nu har alla fått sjunga en, eller... 13 14 15
Svar
286
· Visningar
13 727
Senast: landet
·
Äldre Lite väl genomskinligt, verkar vara ett första steg mot NATO Vi tillhandahåller Ubåter av yppersta kvalitet, ett hyfsat flygvapen Och...
Svar
5
· Visningar
691
Senast: anna_panna
·
Äldre Är det bara min dator som blivit knäpp eller har texten ändrat färg till blått?
Svar
7
· Visningar
502
Senast: pannkaka
·
Kropp & Själ Igår var jag och klippte mig och frisören tyckte mitt hår var torrt och undrade vad jag använde för produkter. Förklarade att jag börjat...
Svar
3
· Visningar
1 084
Kropp & Själ Allsmäktiga buke jag behöver hjälp med att reda ut begrepp o veta hur jag skall gå tillväga! :bow::bow: Jag har varit sjukskriven sedan... 2
Svar
32
· Visningar
4 192
Senast: kryddelydd
·
Äldre Har lite funderingar på att bli god man. Är det någon här som är det? Tycker ni att det är kul? Är det värt arvodet eller är det mest...
Svar
10
· Visningar
1 059
Senast: voltis
·
Kropp & Själ Förra året sökte jag hjälp p.g.a. min självmordsbenägenhet och den läkaren riktade sig direkt in på min övervikt. Kom inte därifrån med... 9 10 11
Svar
200
· Visningar
14 027
Senast: Korven
·
Hemmet Jag köpte bord och stolar på Blocket som jag släpade hem igår, men märkte idag i dagsljuset att bordet är vitt och stolarna är benvita...
Svar
3
· Visningar
665
Senast: Singoalla
·
Skola & Jobb man vill bli när man blir stor? Hur visste ni vad ni ville bli? Vad ni skulle läsa till? Vad ni skulle söka er efter? Jag ligger hemma...
Svar
6
· Visningar
1 109
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka