Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag och min sambo har tänkt köpa 2 mindre fritidshus för att hyra ut veckovis under sommaren, men även mellan september - april till...
Svar
4
· Visningar
833
Senast: Smulu
·
Äldre Jag har fått ett brev om att mina fonder som jag sparar i kommer att avregistreras från premiepensionssystemet. Pengarna kommer...
Svar
8
· Visningar
398
Äldre Håller på att fixa pastasallad till ett möte i morgon. Ingen har meddelat specialkost man jag VET att det finns åtminstone EN vegan med...
Svar
12
· Visningar
1 134
Senast: Texaz
·
Kropp & Själ Efter många års funderingar, efter många kommentarer ifrån vänner, folk, familj, pojkvän m.m så börjar jag fundera på varför jag beter... 2
Svar
27
· Visningar
3 737
Senast: Haru
·
Skola & Jobb Skulle behöva er hjälp att bolla en tanke! :) Det är nämligen så att jag tog examen för snart fem år sedan som projektledare... 2
Svar
21
· Visningar
2 016
Senast: Idas
·
B
  • Omröstning Omröstning
Relationer Har varit en del trådar om sexualitet på sistone, här är frågeställningen ganska enkel (?), vad är din sexualitet, vilken är din... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
6 649
Senast: ajdidodii
·
Kropp & Själ Anonym medlemssida. Förra torsdagen vaknade jag upp på morgonen med en konstig känsla i min klitoris. Området kändes som det var...
Svar
4
· Visningar
1 610
Senast: TinyWiny
·
Äldre Fästmannen och jag åker till USA nästa vecka, och vi kommer då att spendera några dagar i Washinton D.C. Men vad ska vi göra? Att gå...
Svar
16
· Visningar
1 455
Senast: hastflicka
·
Hemmet I framtiden skulle jag vilja bygga mitt egna hem, vara med och bestämma, rita upp skisser, ja vara med och bestämma allt från material...
Svar
2
· Visningar
651
Senast: JosefineLi
·
IT & mobiler Någonting har hänt och jag kan inte lösa det själv.. Någon med idéer? Min dator fungerade prickfritt på fm. Stängde av och slog på den...
Svar
13
· Visningar
3 708
Senast: Rie
·
Äldre Är det någon här som varit där och som har några tips? Eller som har tips utan att ha varit där? :p Vi ska dit i april och det ska...
Svar
1
· Visningar
374
Senast: fem
·
Äldre Vi ska mer eller mindre bestämt åka till Panama i höst, vilket jag ser fram mot enormt. En sak som står på att-göra-listan är...
Svar
3
· Visningar
361
Skola & Jobb Hur många handskrivna ord får det plats på ett a4 ungefär? Jag kommer att göra en uppgift i skolan nästa vecka, där vi ska skriva för...
Svar
5
· Visningar
18 084
Senast: Ellajsa
·
Relationer Ligger nu i sängen med min nya surfplatta :). Jag har aldrig haft en sån så det är lite ovant innan man kommer på alla finesser :crazy...
Svar
8
· Visningar
757
Senast: Gammeln
·
Äldre Själva gick vi över till fast tvål för några år sen och är supernöjda. Fast tvål räcker längre och funkar bra tycker vi. Finns dessutom... 5 6 7
Svar
124
· Visningar
10 120
Senast: Chili
·
  • Omröstning Omröstning
Äldre Angående Måns Z debacle med ordvänderier hit och dit tänkte jag att vi tar en snabb omröstning för att se hur Bukes världsbild ser ut... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
6 334
Senast: Blue
·
Kropp & Själ Hej! Jag behöver någon form av hjälp med att "komma ur" mitt liv och mina rutiner som har blivit och är på snudd till självdestruktiva...
Svar
3
· Visningar
541
Senast: Con
·
Skola & Jobb Är det någon som vet hur man får tag på information om vilka poäng som behövdes för att ta sig in på en viss utbildning, beroende på...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: Stinaelin
·
Tjatter Som en liten spinoff på tråden om auto correcctade sms, så tänkte jag vi kunde skriva ner meningar som vi sagt/skrivit som inte riktigt...
Svar
1
· Visningar
573
Senast: TygerTyger
·
Kropp & Själ I två dygn nu har jag haft lock för ena örat. Det är tvärtätt mellan örat och näshålan. Hade det funnits en förkylning med i bilden så...
Svar
9
· Visningar
4 977
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka