Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag drömmer om en soffa med fasta sittplymåer. Vem orkar rätta till "soffkuddarna" flera gånger om dagen, efter att barnen och man...
Svar
6
· Visningar
1 470
Senast: Soapbubble
·
Skola & Jobb Hejsan! Jag har en inlämning som skall vara inlämnad senare idag, och har fastnat totalt på en fråga. Det handlar om att man skall...
Svar
1
· Visningar
682
Senast: Panamera
·
Kropp & Själ Det är dags att göra en ny synkoll och förmodligen köpa nya glasögon. Jag har flyttat 65 mil från min gamla optiker och nu är det dags...
Svar
5
· Visningar
902
Senast: lil-sis
·
Äldre Lägget ligger så att jag ska ut på min sista praktik nu om två veckor, en period på 8 veckor. Men hur kommer det sig att ingen vill ha... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 596
Senast: BobberiBoo
·
Relationer Eftersom att jag vanligtvis har svårt för att öppna mig och prata väljer jag att vara anonym och hoppas på att ni därute kan hjälpa mig... 2
Svar
25
· Visningar
4 698
Senast: LittleJohn
·
Äldre Har helt slut på inspiration tills imorgon, har ni några goda recept? 2
Svar
25
· Visningar
1 717
Äldre Vad använder ni? Vad är bra/dåligt? Gillade vårt lokala coops app men.handlar numera typ bara på Ica o hemköp. Gillar inte alls deras...
Svar
9
· Visningar
822
Äldre Ingen som har lust med én spontan buketräff i solen? En lunch eller glass kanske :D
Svar
5
· Visningar
512
Senast: Lotheb
·
IT & mobiler Ja, det blev ju en mac till slut :D Nu vill jag försöka mig på det här med design, första grejen jag ska leka med är en logotype men...
Svar
5
· Visningar
1 506
Senast: Pancakes
·
Skola & Jobb Hej allihopa! Jag går i 2:an på ett naturbruksgymnasie, pluggar djursjukvård. Jag ska förmodligen plugga till sjuksköterska efter min...
Svar
7
· Visningar
1 175
Senast: Andromedae
·
Äldre En del av mina räkningar går direkt in på mitt bankkonto där jag bara signerar dem för att de ska betalas. Min senaste...
Svar
6
· Visningar
824
Senast: Stereo
·
Trädgård & Växter Till sommaren blir vi med hus och trädgård, ett hus utan särskilt mycket rabatter (men en hel del buskar trots borttagning av över 50%)...
Svar
8
· Visningar
1 337
Äldre Hej. Jag undrar om det finns någon minsta summa man kan anmäla någon för bedrägeri? Jag köpte en sak på internet, tjejen fick en...
Svar
16
· Visningar
1 827
Kropp & Själ För ngt år sedan gjorde jag ngt så otroligt som sparkade sönder en fot på en isig torvbal. Jag fick djävulskt ont på utsidan av foten... 4 5 6
Svar
114
· Visningar
7 353
Senast: cewe
·
Äldre Behöver tips på en god champagne som jag och mina kära vänner kan skåla med, när vi är klara med min flytt! :D Budget är väl max 600kr...
Svar
8
· Visningar
1 684
Senast: Lyrisk
·
IT & mobiler Köpte mig en symaskin igår, en Husqvarna 3600. Jag skulle sätta mig och prova den lite nu men får den inte att fungera. Maskinen är...
Svar
6
· Visningar
4 411
Hemmet Jag har sedan några dagar en induktionsspis. Den låter! Ska den göra det? Ett lite surr - som från en maskin när man slår på den. Är...
Svar
18
· Visningar
9 050
Senast: Keb71
·
Äldre Jag är inget mattesnille, klarar mej helt okej utan att behöva kunna ekvationer :angel: men nu är vi flera personer och lika många olika...
Svar
12
· Visningar
770
Senast: prallan
·
Äldre Tänkte käka fondue på fredag. Hur brukar ni göra? Har ni olja eller buljong? Vilka tillbehör? 2
Svar
20
· Visningar
13 563
Senast: Idas
·
Skola & Jobb Det stod en liten flicka på min arbetsplats idag och på dålig svenska lyckades hon viska fram en fråga om hon fick göra lite praktik hos... 2 3
Svar
50
· Visningar
5 058

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka