Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Ska laga middag till 8 personer imorgon och har tänkt bruschetta till förrätt och pannacotta till efterrätt och behöver således en...
Svar
3
· Visningar
593
Senast: Raderad medlem 94602
·
Kropp & Själ Ett av mina örhängen gick sönder igår. Det är en sort som jag letat efter i flera år utan att lyckas hitta, min familj också. Jag har...
Svar
16
· Visningar
1 908
Senast: purity_666
·
Kropp & Själ Litar ni alltid på er magkänsla? Min magkänsla säger just nu att jag ska bryta med en kompis och jag ska göra det nu. Började då...
Svar
8
· Visningar
1 043
Senast: GotAsecret
·
Äldre ...utan vin? Jag orkar verkligen inte åka till systemet. Går det med sånt vin som finns i butiken eller kan man ha typ torr äppelmust...
Svar
7
· Visningar
855
Senast: Fruentimber
·
Fritid Har ingen koll alls på vad man egentligen är om man äter fisk men ogärna kött. Min vän äter gärna fisk, vilket jag ju tyärr sällan äter...
Svar
14
· Visningar
1 252
Senast: em-pirre
·
Äldre Funderar på att köpa mig en klocka (sådan man har på handleden). Har redan sedan tidigare en Marc by Marc Jacobs med läderarmband, men...
Svar
4
· Visningar
718
Senast: Fazeem
·
Äldre Bestämde mig precis för att bjuda på lite snittar imorgon när det kommer folk. Vad är bukefolkets bästa tips på snittar (for dummies)...
Svar
2
· Visningar
541
Kropp & Själ har gått upp 10 kilo på ganska kort tid... Mot min vilja och det har skett med en jävla hastighet. Har inte ens hunnit reagera innan...
Svar
19
· Visningar
2 127
Senast: Grazing
·
Relationer Ja, en liten konstig rubrik, jag vet. Min bästa vän , min granne, som jag umgås/träffar ca 4-5 gånger i veckan fyller jämnt och har... 2
Svar
33
· Visningar
4 568
Senast: malllle
·
Kropp & Själ Känner mig så hjälplös och avfärdad av sjukvården. Har sökt för smärtor vid samlag till två olika gynekologer och det enda de säger är...
Svar
15
· Visningar
1 289
Senast: TinyWiny
·
Äldre skapa en saga med hjälp av max två ord! :) Avsluta en mening eller vad du vill. Bara det blir bra :D Jag börjar! 8 9 10
Svar
191
· Visningar
6 320
Senast: Koppen
·
Skola & Jobb ...är alltid lite BÄTTRE, lite DUKTIGARE, lite mer PLIKTTROGEN osv än alla andra. Skulle behöva lite tips på "fyndiga" kommentarer att... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 129
Senast: Wysiwyg
·
Äldre Hej hej. Söker efter recept på enkla knäckebröd. Tänk Wasa husman och liknande. Kollat runt lite men hittar mest recept med massa olika...
Svar
2
· Visningar
1 089
Senast: Lager
·
Äldre Såg att PP3 på Twitter frågade vilken färg klänningen hade, och jag såg den direkt som vit med gulddetaljer. Sen gick jag in på... 7 8 9
Svar
168
· Visningar
22 306
Senast: Anna
·
Trädgård & Växter Ja rubriken talar väl för sig själv. I en annan tråd skrev jag om hur Stormen Egon massakrerade mitt växthus, nu har jag bestämt mig... 2
Svar
30
· Visningar
7 428
Senast: Monstermom
·
Tjatter Var just inne på en sajt för att hyra bil. Där skulle man ange sin titel, och de som fanns att välja på var "Herr", "Fru", "Fröken" och... 2
Svar
39
· Visningar
4 142
Senast: Mirtai
·
Kropp & Själ Har fått Cocillana-Etyfin utskrivet p.g.a. rethosta på natten (i natt sov jag väl max två timmar). Det står ingenstans i bipacksedeln om... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
43 515
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ En fråga till alla ni med trendkoll! Kan jag färga ombre nu eller är jag helt efter? :D Det jag tänker mig är typ som på bilden 2
Svar
23
· Visningar
3 659
Senast: Alexis
·
IT & mobiler Någon som är haj på excel? Jag sitter och bråkar med mina diagram... Utgångspunkten är att jag har data från ett mätinstrument som har...
Svar
5
· Visningar
811
Senast: zassoo
·
Kropp & Själ För ett tag sen började jag träna med cross trainer på gym. Jag har aldrig varit nån träningsfantast - tvärt om! Snarare en riktigt...
Svar
17
· Visningar
1 184

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka