Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre :eek: Hur lyckades den fastna där?? http://www.svt.se/nyheter/regionalt/mittnytt/ulla-hittade-en-alg-i-snodrivan 2
Svar
26
· Visningar
1 707
Senast: majha
·
Kropp & Själ Jag har väldigt långt hår och det är för det mesta uppsatt i en fläta. Ibland behöver jag få topparna klippta. När jag hade sambo var... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 690
Senast: Magiana
·
Hemmet Någon med relevant erfarenhet? Vi står mitt i renovering och nu börjar det bli dax med de tunga bitarna. Både projekteringsmässigt och...
Svar
0
· Visningar
866
Kropp & Själ Jag jobbar 33% och stämplar resten.( kommunal a-kassa) Funderar på att sjukskriva mig från jobbet nästa vecka pga fraktur på foten. Det... 2 3
Svar
44
· Visningar
2 414
Senast: Gnist
·
Skola & Jobb Jag la ut ett liknande inlägg för ett antal månader sedan och fick då mycket uppmuntrande kommentarer som faktiskt fick det att kännas...
Svar
1
· Visningar
914
Senast: Beet
·
Hemmet Kanske en självklar sak men jag fattar inte... Vaaar ska man trycka för att få till en liten spolning? Trycker man på den lilla hänger...
Svar
5
· Visningar
3 079
Senast: Nera
·
Kropp & Själ Ni som har läst tidigare trådar har sett att jag - sedan i höstas - lider av skav/svullnad/sveda från ändtarmen. Har varit hos gyn som...
Svar
13
· Visningar
2 040
Senast: 20032003
·
Äldre Ingen har hört från min syster sedan i torsdags kväll då min mamma pratade med henne. Då hade hon varit precis som vanligt. Hon är... 8 9 10
Svar
198
· Visningar
29 191
Senast: Björk
·
IT & mobiler Min samsung dog i en brutal klämolycka i en bildörr förra sommaren. Sedan dess har jag varit fast med en äldre iphone med trasig kamera...
Svar
1
· Visningar
839
Senast: Petronella
·
IT & mobiler Det verkar inte bättre än att jag ska köpa Mac (laptop). Kikar främst begagnat för att komma undan lite billigare. Problemet är att jag... 2
Svar
21
· Visningar
1 248
Senast: Pancakes
·
Äldre Dottern ville så gärna beställa en bikini från nätet, en som vanligtvis var dyr och nu var "rea" och eftersom hennes kompis också ville... 2
Svar
20
· Visningar
2 859
Senast: Idas
·
Skola & Jobb Hej! Jag vet att det finns människor som jobbar med att svara på sådana här frågor, och har koll, men det är ju helg... Och, jag vill...
Svar
13
· Visningar
1 178
Senast: lizan
·
Äldre Allsmäktiga buke :bow::D Har ingen kamera och måste erkänna att det är extremt tråkigt att ta tråkiga och dåliga mobilbilder... Har...
Svar
18
· Visningar
1 013
Senast: Kiwifrukt
·
Fritid Jag ska sätta upp några strålkastare på gården och man vill ju ha så mycket ljus som möjligt och gärna för så lite pengar som möjligt...
Svar
4
· Visningar
825
Senast: Snubbelfot
·
Äldre I september ska vår vän gifta sig i Taipei, så vi måste självklart resa dit :) Och eftersom vi typ aldrig reser så tänkte vi passa på...
Svar
10
· Visningar
963
Senast: ASKAPLASKA
·
Äldre Ska försöka fatta mig kort :D 1 april flyttar jag ur min lägenhet då den ska totalrenoveras. Idag fick jag ett papper i brevlådan att...
Svar
19
· Visningar
2 389
Senast: pepp
·
Äldre Ett vanligt liv för många i detta forum innehåller minst tre superviktiga saker som man vill lägga fokus på. Själv har jag otroligt...
Svar
0
· Visningar
386
Senast: Ray
·
Äldre Vi har ett problem med en granne som bor i samma bostadsområde. Sedan en tid tillbaka går hon runt till grannar, ringer på och drar... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
12 781
Äldre Jag har turen som har en superbra ICA i närheten. Det är i en liten håla och affären är inte stor, men åh så bra. Personalen är alltid... 2 3
Svar
41
· Visningar
2 608
Senast: Monimaker
·
Äldre Min hjärna fungerar inte riktigt.... tänker jag rätt nu? Jag hyr ut min lägenhet i andra hand för 8500kr. Tjejen som hyr betalar en...
Svar
6
· Visningar
1 046

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka