Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Inflyttningsdatumet närmar sig för mig! Och största problemet närmar sig - belysning! Lägenheten är en mindre etta (hyfsat stort kök... 2
Svar
23
· Visningar
19 317
Senast: MadicDomino
·
Kropp & Själ Alltså vad är det som händer med mig?? Allt började med att mina ögon kliade för nån vecka sedan. Nu är jag helt röd o typ knottrig...
Svar
4
· Visningar
740
IT & mobiler Alltså! Jag bara måste lufta detta liteO_o Om du renoverar ditt kök och har gott om plats, varför väljer du då att sätta in en kyl och...
Svar
12
· Visningar
1 150
Senast: Pilot
·
Äldre Ett demonstrationståg gick förbi här idag. Jag undrar om sånt fungerar? De skrek "inga nazister (rasister?) på våra gator", "halva...
Svar
3
· Visningar
565
Senast: Rosett
·
Tjatter Hejsan! Nu är det bara några få dagar kvar tills Melodifestivalen sätter igång igen :D Jag är ett tvättäkta Mellofan som tycker det är... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 043
Senast: Gotthard
·
Skola & Jobb Kan man fråga nån om han/hon vill sälja sitt företag eller är det fruktansvärt fräckt? Är det mer okej om ägaren passerat 65 år? Vill...
Svar
10
· Visningar
1 323
Äldre Då jag inte tror att det är så mkt mer att säga om sista delävlingen så startar jag här med redan nu tråden för andra chansen! På... 2
Svar
36
· Visningar
2 083
Senast: voltis
·
  • Omröstning Omröstning
Äldre Vilken tycker du är godast, light eller zero? 2
Svar
29
· Visningar
1 965
Senast: voltis
·
Tjatter Vad är det sista smset i din mobil?! Inget fusk! :p Detta är mitt. "Jajamän det ska vi Får vi inte det? Vi får försöka överleva men... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
6 491
Senast: Emmahpemma
·
Äldre Titta vad jag hittade bland mina stenar: https://instagram.com/p/z7MLNKvIPw/ Är det en skålsten? Det är en skål både på toppen och på... 2
Svar
25
· Visningar
3 188
Senast: labb
·
Äldre http://www.svd.se/nyheter/utrikes/pojkklader-oppnar-dorren-till-friheten_4383765.svd Om man inte vill/kan läsa artikeln så handlar det...
Svar
6
· Visningar
741
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Jag har en dryg halvtimme att köra enkel väg till/från jobbet. Jag brukar vilja lyssna på radion när jag kör men folk babblar så mycket... 2
Svar
30
· Visningar
1 746
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Det här kommer från iform: 10 TECKEN PÅ EN STEL HÖFTBÖJARE Din platta mage är inte det enda som du förlorar om du har en stel...
Svar
9
· Visningar
5 833
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Jag köpte Voltaren och läste att de ska användas max fem dagar vid smärttillstånd. Det har varit underbart att kunna promenera... 2 3
Svar
53
· Visningar
5 862
Senast: Io
·
Äldre I februari ska jag och min pojkvän åka till Australien och Nya Zeeland (:bump::nailbiting::banana::love:) Vi tänkte vara borta i 3... 2
Svar
33
· Visningar
2 862
Senast: Sleepan
·
Kropp & Själ Min första sjukvårdstråd! :) Jag har dubbla tånaglar på båda mina stortår. Eller egentligen har jag tre naglar på vänster stortå, men... 2
Svar
25
· Visningar
13 812
Relationer Jag träffade en kille på en nätdejtingsajt för 3 månader sedan, vi träffas ca. 4 dagar i veckan o gör allt som ett par gör. Han säger...
Svar
1
· Visningar
833
Senast: Monstermom
·
Äldre Vilka siter finns det? Blev oerhört missnöjd i en butik och anser att de gott förtjänar dåliga betyg när man söker på dem.
Svar
4
· Visningar
737
Svar
14
· Visningar
793
Senast: Maqurell
·
Äldre Ännu en resetråd från mig... :angel: Jag och en tjejkompis ska fira vår universitetsexamen med en roadtrip längs Route 1 i Kalifornien...
Svar
18
· Visningar
1 184

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka