Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hej! Håller på att kolla efter en ny tandläkare då jag inte trivs hos denna jag har idag, finns inte någon annan ledig på mottagningen...
Svar
2
· Visningar
1 202
Senast: Kolbeinn
·
Äldre Hej bukefalosar! God jul på er en dag försent! Jag ska ut oca svira ikväll och har tänkt köra på beachlockar med plattången, en...
Svar
15
· Visningar
5 145
Senast: Trott
·
Äldre =D Ja, nu har ju julkalendern börjat, någon som tittat? =) Vad tycker ni? Jag tycker den verkar lovande! Kul att Buster Isitt (Ingo i... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 732
Senast: Kiwifrukt
·
Kropp & Själ Har sen ett tag tillbaka blivit förkyld. Nu behöver jag bli frisk så snabbt som möjligt. Att lindra skiter jag i, det är just frisk jag... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 034
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Ni ser ju rubriken. För 3506032e kvällen ligger jag vaken och lyssnar på mina grannar i våningen under. Råkar ha sängen precis ovanför... 2
Svar
22
· Visningar
3 980
Senast: Fossing
·
Äldre Fyra dagar kvar till jul och jag fick min första julklapp igår så tycker det är dags för en julklappstråd! Har ni fått några julklappar än? 2 3
Svar
44
· Visningar
2 895
Senast: MayGrace
·
Äldre Jag tänkte servera lite plockrätter till nyår, och kom på att det kunde vara gott med lite kryddig mexikansk mat. Hittills har jag tänkt...
Svar
19
· Visningar
1 821
Äldre ...på TV? Man ska ju bara behöva en digitalbox till dem, inget abonnemang. Undrar om folk i allmänhet vet om det..? Hur många kanaler... 2
Svar
32
· Visningar
3 099
Senast: nullo-modo
·
Äldre kände att det behövdes lite ;) Om det inte vore för att jag spelar spel på Fb hade jag nog stängt ner för länge sen. Alla dessa... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
7 552
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ God fortsättning efter all julmat! ☺️ Fick ett fint presentkort av fästmannen igår på SPA 3000kr. Vi bor 10 mil norr om Göteborg. Vad...
Svar
5
· Visningar
940
Senast: seahawk
·
Fritid Jag och min sambo söker med ljus och lykta efter roliga tv-spel som man kan spela tillsammans. Vi är lite barnsliga och gillade tex...
Svar
19
· Visningar
1 998
Senast: eldunarí
·
Hemmet Ska snart flytta till en ny lägenhet där det inte finns TV och bredband. Så sitter här och försöker klura ut lite vilken leverantör jag...
Svar
10
· Visningar
714
Senast: Wingates
·
Fritid Skulle vilja ha lite möjlighet till uppvärmning av bilen medan jag är ute och åker skidor då hunden sitter i bilen (åker före eller...
Svar
7
· Visningar
4 095
Senast: Ainon
·
Äldre Idiotfråga. Bakar ju bara sött en gång om året när lussebullarna behöver göras. I övrigt gör jag matbröd. Nu har jag har ett par paket...
Svar
11
· Visningar
6 081
Senast: MJLee
·
IT & mobiler För att kunna koppla in motorvärmaren i bilen använder jag en elkontakt som sitter i källaren under huset. Det är ett ouppvärmt utrymme...
Svar
2
· Visningar
722
Senast: Magiana
·
Äldre November - December - Mars Tips om vad göra, vad se, vad besöka, vad äta etc mottages tacksamt :) 2
Svar
21
· Visningar
1 296
Senast: Jfrelin
·
Äldre Jag är sjukt usel på denna kunskap, har ingen att fråga och googlar jag så får jag bara upp svar på hur man blandar spolarvätskor (den... 2
Svar
27
· Visningar
13 104
Senast: astronaut
·
P
Fritid Min dotter prenumererar på Penny Girl och får roliga saker varje månad. Nu vill min son ha något liknande men med "spelinriktning"...
Svar
2
· Visningar
665
Senast: prallan
·
Äldre Till alla som fortfarande är vakna, nu är julafton. Hoppas att alla har en riktigt bra dag, vare sig det är julbord och Kalle Anka...
Svar
11
· Visningar
751
Senast: em76
·
Äldre Sitter och spelar bingolotto och funderar på om man kan få dubbel bingo? Man bör ju kunna få det. Någon som fått?
Svar
3
· Visningar
795
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka