Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Måste höra med er... för någon vecka sedan märke jag att jag kunde "putta" på mina tänder så knäpper de till lite. Ska man kunna typ...
Svar
11
· Visningar
8 464
Kropp & Själ Tillhör tyvärr en släkt där många är helt vithåriga kring 40 och har fått den genen. Fick mina första gråa hårstrån strax efter 20 och... 2
Svar
28
· Visningar
12 002
Trädgård & Växter Jag har precis planterat julgrupper och vill helst hålla tillbaka hyacinterna så mycket det går tills de ska ges bort. Att hyacinterna...
Svar
3
· Visningar
13 356
Senast: trazel
·
Äldre Körkort och bil - tvingar samhället oss att ha det? Går det inte längre att klara sig utan? När jag var liten så var det ingen... 2 3
Svar
54
· Visningar
3 307
Senast: Paddington
·
Hemmet Tänkte fråga ifall det finns någon här som har anlitat städhjälp? Vad betalar ni? Hur stort har ni? Vad ingår? Och hur ofta? Har dem en...
Svar
3
· Visningar
633
Senast: dobbis
·
Kropp & Själ En fundering. Vad tycker ni tjejer om killar i tights ? Är det fult/snyggt? Jag funderar på att skaffa då jag börjat träna rätt mkt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
14 550
Senast: tanten
·
Fritid Tips på var jag kan hitta lite roligare pärmar? Vill inte ha de tråkiga svarta med gul/röd/blå rygg:wtf: Köpte en blommig på Åhlens...
Svar
6
· Visningar
1 852
Kropp & Själ Har nu under ett antal veckor (måste vara iaf minst en månad) gått och haft svårt att andas. Bara jag går upp för en trappa blir jag så...
Svar
11
· Visningar
2 113
Senast: millan10
·
Äldre Skämt å sido.. Ni som åker bort över julen (alltså inte nån dag, en längre tid), lämnar ni julstjärna/stake tända? Annars är det ju... 2 3
Svar
57
· Visningar
3 361
Senast: hastflicka
·
Äldre Var i Tyskland är rörelsen som starkast? Fråga dig sedan om varför
Svar
0
· Visningar
466
Äldre En sån tråd måste vi ju ha tycker jag och först ut blir denna: När du ensam och frusen i skogen är, och saknar värmen här.. Låt då...
Svar
17
· Visningar
2 694
Senast: Dentaku
·
Äldre Andre vice talman Björn Söder (sd) intervjuas i Dagens Nyheter och säger bl a att samer och judar inte är svenskar. Hur dum får man... 16 17 18
Svar
344
· Visningar
27 251
Äldre Vilken tycker ni är bäst? Själv köpte jag en flaska Morberg Collection (stark). Väldigt god så till vida att jag drack upp allt på några...
Svar
12
· Visningar
1 181
·
Fritid Är det någon här som äter mjölkproteinfritt? Ska utesluta det under en månad för att se om dotterns andning blir bättre. Vilket märke...
Svar
6
· Visningar
1 084
Senast: Pudlan
·
Skola & Jobb Givetvis har jag ett annat nick, de som känner igen mig behöver inte outa mig här. Jag har en helt fruktansvärd arbetssituation...
Svar
13
· Visningar
1 837
Senast: napoleon
·
Skola & Jobb Sitter med en text och en skoluppgift som jag inte förstår mig på. Hoppas att buke kan hjälpa mig på rätt spår! Jag ska analysera ett...
Svar
12
· Visningar
1 177
Senast: golit
·
Äldre På söndag den 19e kl 20 i SVT 1 börjar det! Ni tittar väl? Här är deltagarna (längst ner)...
Svar
4
· Visningar
648
·
Äldre Kl 20 ikväll börjar en ny säsong. Bara 25 minuter kvar. Är ni med? :) http://www.svt.se/allt-for-sverige/...
Svar
12
· Visningar
1 402
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Vi är inte nåt vidare förtjusta i julmaten. I fjol var vi retro och åt plankstek på julafton. Funderar på en repris i år. Finns det fler... 2
Svar
27
· Visningar
2 838
Senast: hastflicka
·
Äldre Har ni gjort testet? Visst är ni en rattsurfare :sneaky:. Men vilka sidor är ni på när ni rattsurfar och vad gör ni? Gör ni gilla gilla...
Svar
16
· Visningar
1 011
Senast: MM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka