Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Om ingen missat (trots avsaknaden av snö på många håll i landet) att det är den där julafton imorgon. Då man äter prinskorv, köttbullar... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 051
Hemmet Jag bor i en hyresrätt idag, har gjort sedan jag flyttade hemifrån och har ingen erfarenhet vare sig av bostadsrätt eller egen villa... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
9 801
Senast: Gabbi
·
Relationer Den biologiska klockan tickar och den börjar ticka mot sitt slut. Än har det inte blivit vare sig partner eller barn och inget av det... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
10 514
Senast: Billy
·
Kropp & Själ Förut hade jag torra ögon men det blev bättre till slut. Sen någon vecka har de runnit ovanligt mycket. Nån som har några tips, vad det...
Svar
3
· Visningar
447
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Hej! Jag flyttade till mitt nu varande boende i Juni och har sedan dess fått mer och mer allergiska besvär, nu senaste två månaderna har... 2
Svar
30
· Visningar
2 994
Senast: NotlikeI
·
Äldre Nu råkade det bli så att det ligger ett paket med Jeezly original i vårt kylskåp. Jag har insett att jag inte vet hur sådan ost beter...
Svar
2
· Visningar
1 121
Senast: Pannica
·
Äldre Ska vid 30-års ålder köpa min egna klocka. Men vad i hela friden köper man? Jag vill ha något som är feminint, sportigt men ändå på...
Svar
18
· Visningar
1 428
Hemmet Det är visserligen ett par veckor kvar innan vi får tillträde till vårt hus. Men funderingarna är såklart redan i full gång. Har under...
Svar
6
· Visningar
1 397
Senast: Zewz
·
Skola & Jobb För att inte hänga ut min arbetsplats så skriver jag under anonymt nick. För två år sedan fick jag chansen att starta upp en etablering...
Svar
6
· Visningar
778
Senast: Maoam
·
Äldre Har en lampskärm i bokhyllan, den ligger en bit in från kanten så den kan inte ramla ner av sig själv. Satt vid datorn en kväll nu i...
Svar
16
· Visningar
2 760
Senast: Maoam
·
  • Låst
Tjatter Det går inte att vara utan drakar och demoner, eh ENHÖRNINGAR! Vart ska vi annars få tips på inkilning?! Nej, världen behöver fler... 99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
79 402
Senast: ullo
·
  • Låst
Äldre Den förra tråden blev full så jag startade en ny och inviger med att visa mitt nya, zebrarandiga spektakel :D 99 100 101
Svar
2 014
· Visningar
248 013
Äldre Tänkte köra Johnny Deppkväll :p Men vilka filmer ska man se? Han har ju gjort en del :p 2
Svar
28
· Visningar
1 820
Hemmet Behöver lite synpunkter gällande en viss lägenhet. Vilken hyra hade ni varit beredda att betala för följande lägenhet: 50 kvm (1 rum... 2
Svar
21
· Visningar
1 781
Senast: iNHALE
·
Äldre Jag har haft för avsikt att byta in mina gamla guldklockor till en ny. Så jag kan se vad klockan är, inte bara ha den som ett smycke...
Svar
2
· Visningar
627
Senast: Rie
·
  • Omröstning Omröstning
Äldre Det verkar ju som att regeringens budget kommer röstas ner i morgon och det finns då en risk/möjlighet att det utlyses extra val. Utan... 18 19 20
Svar
392
· Visningar
20 446
Senast: TomasN
·
Äldre Köper ni filmer, hyr, streamar, laddar ner, abbonerar på filmtjänst a la netflix tex? Varför är det sätt ni valt bra? 2
Svar
30
· Visningar
2 227
Senast: Trani
·
Äldre Sitter hör och packar in barnbarnens julklappar och börjar minnas mina klappar när jag var barn och kom fram till att julklappar är... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 885
Senast: Modest
·
Äldre Alltså jag döööööör av tristess, har ingen energi till att faktiskt göra nånting. Så - film. Jag är mest på humör för typ... Vad ska man...
Svar
6
· Visningar
515
Senast: Aliide
·
Äldre Blir ju lite deppad av att så många har så tråkiga minnen från barndomens jular i tråden om barndomens julklappar. Så vi kanske kan...
Svar
0
· Visningar
431
Senast: purity_666
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka