Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Hur ser det ut med jobb där? Tittar man på AF sida så verkar det vara ungefär som här, mest säljarjobb och vikariat. Men allt läggs ju...
Svar
5
· Visningar
759
Senast: Fibusen
·
Skola & Jobb Någon som läser universitetsutbildning på distans? Skulle vara intressant att veta hur det fungerar. Just nu läser jag...
Svar
8
· Visningar
858
Senast: Squie
·
Fritid Hej! Någon kanotkunnig på forumet? Jag och sambon är i kanotköpartankar. Någon som vet vad man ska tänka på innan man slår till? Vi...
Svar
3
· Visningar
733
Senast: Magiana
·
Äldre Vad ska ni ha på er på julafton? :) ------------------------------------------------------------------- Jag har inte haft många... 2
Svar
28
· Visningar
3 033
Senast: Greystroke
·
Äldre Några här som såg säsongspremiären igår av Bonde söker fru? Vad tror ni om valet av tv-bönder? Någon som känner någon av bönderna eller... 24 25 26
Svar
517
· Visningar
60 122
Senast: Elina8
·
IT & mobiler Har spelat in ett fågelljud på min telefon (android) och skulle vilja dela det på Facebook. Kan man det? Hur gör man i så fall?
Svar
14
· Visningar
7 110
Senast: trazel
·
Hemmet Kom hem från gymmet igår, vi hade varit iväg på gymmet ca två timmar. Sambon går upp på vinden där wc finns och ropar att jag skall...
Svar
1
· Visningar
1 124
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Idahoe LenaH Habina cirkus Snurrfian Lilltess Koppen Matmissbrukaren glömmerallt Myrten Hedinn... 47 48 49
Svar
962
· Visningar
36 467
Senast: MM
·
Äldre Det här med värme och kyla och balkonger och imma och hus. Nu har jag råkat tänka igen....O_o Jag är en lite rastlös själv nuförtiden...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: Monstermom
·
Hemmet Jag vill ha en lättrengörlig och tålig yta ovanför diskbänken i nya huset, och därför lutar det åt kakel. Men är det svårt att sätta...
Svar
13
· Visningar
6 562
Senast: hvala
·
Fritid Har en täljstenskamin som är det bästa jag stött på i eldningsväg. Men hur gör jag rent den? Nu tar jag ut askan via själva... 2
Svar
39
· Visningar
2 817
Senast: aprilmaj
·
Tjatter Brukar mest följa buke i tystnad, men nu har jag riktigt tråkigt på jobbet, händer inte alls mycket, så jag tänkte väl se om det är...
Svar
9
· Visningar
878
Senast: Milene
·
Fritid min maskin av märket Electrolux. Har börjat stanna ungefär där sköljningen ska börja. Dess tid display visar sedan tiden för hela tvätt...
Svar
11
· Visningar
727
Senast: trazel
·
Hemmet En av mina framtidsvisioner är att skaffa mig ett hus i Flandern och ha en turistverksamhet inriktad på cykling där. Jag ska högst...
Svar
3
· Visningar
918
Senast: Gabbi
·
Äldre Alla pratar om konsumtionshets, julklappar och berg av mat. Jag undrar dock om folk verkligen vet hur mycket julen kostar för en... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 652
Senast: GoLightly
·
Skola & Jobb Visst är det så att man kan lägga dygnsvilan (11 timmar) före och efter ett pass, dvs om jag arbetar från 16.00-22.30 en dag och...
Svar
10
· Visningar
1 384
Senast: MiaMaria
·
Relationer Jag behöver lite råd från andra med erfarenhet.. Jag har en kompis som på sista tiden ändrat beteende, så pass mycket att vi är flera... 2
Svar
33
· Visningar
10 316
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Jag hade en tråd för några år sen, jag hade precis fått gamla träskidor och undrade hur jag skulle valla dom Jag fick en väldigt...
Svar
0
· Visningar
596
Senast: PrittePuff
·
Äldre Är det inte dags för en sådan? 1 oktober nu ju :) 32 33 34
Svar
667
· Visningar
40 889
Senast: Ninnurur
·
IT & mobiler Jag ska lämna in min Macbook pro 2011 för att sätta in en SSD-disk för att snabba upp den lite. Efter att ha uppgraderat till Yosemite...
Svar
12
· Visningar
858

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka