Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Dags för det anonyma nicket igen. OBS för långt och utlämnande inlägg. Jag vet inte heller om tråden ska ligga på förälder, men om så är...
Svar
11
· Visningar
2 131
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Jag har ingen aptit alls just nu då jag inte är frisk, och eftersom jag inte är frisk behöver jag definitivt få i mig näring.. Orken är...
Svar
19
· Visningar
6 182
Senast: nickan1
·
Relationer Juridisk fråga, och jag vet att den varit uppe förut, men har inte sett den med denna lilla twist förut, så här kör vi. En anhörig (A)...
Svar
2
· Visningar
894
Senast: Laa
·
Äldre Jag är tyvärr värdelös på att googla fram information! Ser ibland reportage från intressanta semestermål i norra Sverige men lägger...
Svar
14
· Visningar
1 097
Senast: kamomillo
·
Äldre Jag vill bara sätta mig i en hörn och tjura, alternativt gråta ögonen ur mig. Varenda fiber i min kropp skriker bara "JAG VILL INTE GÖRA... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
9 336
Senast: kopparberg
·
Äldre Jag vänder mig till allvetande Buke, men jag undrar om någon snäll person har tips på vad man kan hitta på i Stockholm under juldagarna...
Svar
17
· Visningar
657
Senast: Hyacinth
·
Äldre Trots att jag svor att jag inte skulle fira jul så slutar det med att jag ska på julmiddag till min svägerskas familj, jag har lovat att...
Svar
2
· Visningar
872
Senast: Mabuse
·
Äldre Min sambo fick en massa köttbitar i julklapp av jobbet. Jättebra julklapp, men jag som varit vegetarian hela livet vet inte riktigt vad... 2
Svar
20
· Visningar
5 192
Senast: Smulu
·
Äldre Jag tänkte gå och se en film, men kom aldrig iväg. Jag tror den handlade om en man som på något sätt fördes från inbördeskrigets Amerika...
Svar
5
· Visningar
543
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Min kära sambo har förmåga att somna framför tv typ 5 av7 dagar. Det är så jävla tråkigt! !! Han säger att det ligger i släkten hmm... 2
Svar
37
· Visningar
8 970
Senast: gulan
·
Äldre Någon som gjort det här? Hur är kvaliteten? Tog det lång tid och få det man beställer? https://www.wish.com/ ifall någon undrar vad jag...
Svar
1
· Visningar
4 815
Senast: Karma
·
Äldre Vilka är egentligen "Svenskar"? Är det alla med svenskt medborgarskap? Kan man både vara Irländare, Skotte, Tysk eller Turk och...
Svar
6
· Visningar
1 011
Senast: Karfitsa
·
P
Skola & Jobb Förlitar mig på Bukeoraklet! :bow: Har skrivit ett arbete om ekologikunskaper hos åk 9 och jämfört med om de ska gå...
Svar
3
· Visningar
627
Senast: Cha9
·
Kropp & Själ Jag har helt plötsligt fått ont vid mitt ena operationsärr. Det är snart 1.5 år sen op och jag har inte känt av något förut. Nu stramar...
Svar
7
· Visningar
19 149
Senast: anna_panna
·
Fritid ... Är det någon som har erfarenhet av den? Funkar den bra? Överväger att skaffa en sådan till min nya lägenhet då köket är litet men...
Svar
8
· Visningar
1 125
Äldre Tycker vi behöver en sådan :p Mest bara för att jag behöver ett rim till sonens jeans :idea::p
Svar
2
· Visningar
448
Äldre Ber det allsmäktige buke om hjälp! Ni som bor i gamla hus med gamla fönster, sådana med enkelglas och med lösa innerfönster, vad är det...
Svar
14
· Visningar
8 555
Senast: Mist
·
IT & mobiler Jag kommer med stor sannolikhet att inhandla min allra första surfplatta nästa vecka. Nu undrar jag vilken bukeoraclet rekommenderar...
Svar
16
· Visningar
1 389
Senast: iNHALE
·
Äldre Har en stor tavla (50x70) som jag ska slå in. Känns svårt att använda vanligt papper då dels hela rullen kommer gå åt, och jag tror det...
Svar
7
· Visningar
834
Senast: Zewz
·
IT & mobiler Någon som kan hjälpa mig att få tillbaka mina foton? Jag fotade tidigare idag som vanligt med min iphone. När jag kollade bland bilder...
Svar
13
· Visningar
1 037
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka